کد خبر: ۷۶۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۴۴۶
استقلال در دیدار برابر الهلال با ترکیب متفاوت به میدان خواهد رفت.
ترکیب احتمالی استقلال برابر الهلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،استقلال خود را آماده دیدار حساس برابر الهلال عربستان در هفته پایانی مرحله لیگ قهرمانان آسیا می کند.

این دیدار درحالی برگزار می شود که استقلال با ۹ امتیاز صعود خود را به دور بعد نهایی کرده است این درحالی است که تیم عربستانی با ۲ امتیاز شانسی برای صعود ندارد.

 

استقلال برای صدرنشینی در این گروه نیاز به یک تساوی دارد و این کار آبی پوشان را در مرحله بعد راحت تر خواهد کرد.

 

شفر در این دیدار حساس چند بازیکن خود را در اختیار ندارد. امید ابراهیمی و روزبه چشمی به خاطر محرومیت، سید مجید حسینی و وریا غفوری هم به خاطر مصدومیت نمی توانند به میدان روند و پیش بینی می شود که در ترکیب آبی پوشان تغییراتی به وجود آید. به نوشته شفقنا، به احتمال خیلی زیاد شفر تیمش را در این دیدار با ترکیب زیر به میدان خواهد فرستاد:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری،پژمان منتظری،آرمین سهرابیان،امید نورافکن،فرشید باقری،بویان نایدنوف،داریوش شجاعیان،فرشید اسماعیلی،سرور جپاروف ومامه بابا تیام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: