کد خبر: ۷۶۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۴
معاون یکی از باشگاه‌های مطرح لیگ برتری پیشنهاد مالی سنگینی به بازیکن ملی پوش سایپا داده است.
شاه ماهی نقل و انتقالات و پیشنهاد 2 میلیاردی از یک تیم مطرح لیگ برتر!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علی قلی‌زاده ستاره تیم فوتبال سایپا و یکی از پدیده ها در این فصل بوده و علی دایی هم مصرانه خواهان تمدید قرارداد این بازیکن با نارنجی پوشان است.

 

دایی که خودش یک سال دیگر با سایپا قرارداد دارد و تقریبا حضورش در مسابقات آسیایی فصل بعد قطعی شده خواهان حفظ ستاره‌های تیمش مثل ترابی و قلی زاده است اما معاون یکی از باشگاه مطرح به این بازیکن پیشنهاد سنگینی داده است.

 

معاون باشگاه مطرح لیگ برتی که اتفاقا در اینستاگرام فعالیت های چشمگیری دارد و  طرفداران این تیم حتی وی را با القاب مختلف در این نرم افزار شبکه‌های اجتماعی صدا می‌زنند سعی کرده با جذب این بازیکن، مثل مدیران سابق این باشگاه در نقل و انتقالات سر و صدا ایجاد کند. به نوشته نامه، به همین علت وی پیشنهاد سنگینی بالغ بر دو میلیارد تومان به بازیکن سایپا داده تا هم یک بازیکن خوب را جذب این باشگاه کند و هم دراین شبکه نرم افزاری بیشتر در کانون توجه قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: