کد خبر: ۷۶۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۲۷۱
بازیکنان پرسپولیس قرار است اقدام جالبی در حاشیه دیدار با السد رقم بزنند.
عکس محسن روی پیراهن پرسپولیسی‌ها؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازیکنان پرسپولیس قرار است اقدام جالبی در حاشیه دیدار با السد رقم بزنند.


پس از آن که مشخص شد محسن ربیع خواه دچار پارگی رباط صلیبی شده، بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام و مصاحبه با رسانه ها، برای این بازیکن سنگ تمام گذاشتند و جهت روحیه دادن به محسن، از او خواستند پس از انجام عمل جراحی، با قدرت به تمرینات و بازی های تیم برگردد.


شنیدیم بازیکنان می خواهند امروز اتفاق جالبی را رقم بزنند و با پوشیدن پیراهن هایی که عکس ربیع خواه بر روی آن نقش بسته وارد زمین شوند. به نوشته خبرورزشی، البته این اتفاق به شرطی می افتد که ناظران دیدار و مسئولان کمیته اجرایی لیگ قهرمانان با انجام آن موافقت کنند. تا آنجایی که شنیدیم، پیراهن هایی با عکس ربیع خواه آماده است تا بین بازیکنان توزیع شود مگر اینکه AFC اجازه برگزاری این مراسم را ندهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: