کد خبر: ۷۶۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۹
فيورنتينا براي اولين‌بار بعد از 6دهه يعني 58سال 6بازي پشت‌سر هم را برد؛ از جمله برد دو‌بر‌صفر در زمين آ.اس‌رم يعني همان‌جايي كه بارسلونا 3بر‌صفر بازنده حذف شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،فيورنتينا براي اولين‌بار بعد از 6دهه يعني 58سال 6بازي پشت‌سر هم را برد؛ از جمله برد دو‌بر‌صفر در زمين آ.اس‌رم يعني همان‌جايي كه بارسلونا 3بر‌صفر بازنده حذف شد و از رسيدن به مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا باز ماند. روند پيروزمندانه بنفش‌ها دقيقا از جايي آغاز شد كه داويده آستوري، كاپيتان ملي‌پوش اين تيم شب قبل از بازي با اودينزه در هتل محل اقامت تيم درگذشت و جامعه فوتبال ايتاليا را در شوك فرو برد. دقيقا همان روندي كه بعد از درگذشت ناگهاني هادي نوروزي بر پرسپوليس حاكم شد و اين تيم كه تا پيش از فوت مرحوم نوروزي در رده‌هاي آخر جدول دست‌وپا مي‌زد و خطر اخراج برانكو را تهديد مي‌كرد تا قهرماني ليگ پيش رفت و فقط با بدشانسي قهرماني را به استقلال خوزستان واگذار كرد.

 

 

فيورنتيناي بعد از آستوري

شاگردان استفانو پيولي در برد خارج از خانه در ورزشگاه المپيكو بنفش‌ها فقط و فقط دو موقعيت گل داشتند و مارکو اسپورتیلو دروازه‌بان فیورنتینا هم موفق به ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل شد. اينها نشانه‌هايي است براي ماوراءالطبيعي بودن اين نتايج و اتحاد بازيكنان بعد از فوت كاپيتان. فيورنتينا همان بازي معوقه با اودينزه را هم دو‌بر‌صفر برد. اولين بازي بعد از فوت آستوري مقابل بنونتو بود كه بازيكنان بعد از برد يك‌بر‌صفر دسته‌جمعي گريه كردند و هركس آنها را مي‌ديد گمان مي‌برد يك بازي حيثيتي را باخته‌اند.

 

 

برد دو‌بر‌يك در زمين تورينو، برد يك هيچ مقابل كيه‌وو، پيروزي دو‌بر‌صفر مقابل كروتونه، برد با همين نتيجه در زمين رم و اودينزه نتايجي بود كه فقط يك نيروي خارج از فوتبال مي‌توانست آنها را رقم بزند. در اين ميان نقش جوواني سيمئونه، پسر ديه‌گو سيمئونه هم خيلي مهم بود؛ او در بازي رفت‌وبرگشت به رم گل زد و خودش را در اين فصل 10گله كرد و در 3بازي آخر موفق به گلزني شد. برد در ورزشگاه المپيكو هفتمين برد خارج از خانه در اين فصل بود و چهاردهمين پيروزي فيورنتينا در اين فصل و چهل‌وهشتمين برد تاريخ بنفش‌ها مقابل 52برد رم در 158بازي. فيورنتينا تا پيش از درگذشت كاپيتان 9باخت و 8تساوي داشت و در هفته25 با 32امتياز در رده يازدهم جدول جاي داشت و الان در پايان هفته سي‌ويكم با 50امتياز تا رده هفتم صعود كرده است. برد احتمالي هفته بعد مقابل حريف ضعيفش يعني اسپال مي‌تواند بنفش‌ها را بالاتر از ميلان در رده ششم جاي دهد.

 

 

پرسپوليس بعد از هادي

پرسپوليس ليگ پانزدهم را با تساوي دو-دو خانگي مقابل پديده آغاز كرد كه اتفاقا هادي نوروزي زننده گل دوم بود. سپس 3باخت پياپي از راه رسيد مقابل استقلال خوزستان در اهواز با نتيجه دوبريك، سپاهان در اصفهان با نتيجه 4بردو و ذوب‌آهن در آزادي با حساب دوبريك و در هفته پنجم اولين برد فصل در زمين فولاد با دو‌گل طارمي رقم خورد. هفته ششم باز هم با باخت در آخرين بازي عمر هادي نوروزي همراه بود يك باخت خانگي مقابل سايپا با حساب دو بر يك. نوروزي در برد يك بر صفر خارج از خانه در زمين تراكتور حضور نداشت و بعد از آن فوت كرد.

 

 

اولين بازي بعد از درگذشت هادي مقابل تيم علي دايي يعني سايپا بود كه محمد قاضي به پرسپوليس گل زد اما اصلا خوشحالي نكرد و پرسپوليسي‌ها با فشار زياد ناشي از اتحاد بعد از درگذشت كاپيتان موفق شدند در دقيقه85 توسط طارمي به گل تساوي برسند. به گزارش همشهری، اين اتحاد باعث شد تيم پرسپوليس كه ضعف‌هاي زيادي در خط دفاع و دروازه داشت در 22بازي بعدي خود در ليگ فقط يك باخت به نفت تهران بدهد و 7بار مساوي كند. آنها دقيقا در 6بازي بعد از هادي در مقايسه با 6بازي فيورنتينا بعد از آستوري، 3تساوي و 3برد داشتند و تا دو هفته مانده به آخر فصل باخت ندادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: