کد خبر: ۷۶۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۶
رابطه سرمربی پرسپولیس با احمدزاده آنقدر صمیمی است که خیلی‌ها فرشاد را «پسر برانکو» می‌دانند.
ماجرای مشکوک غیبت آقای ستاره در بازی با السدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،این مساله بعد از قهرمانی فصل گذشته سرخپوشان هم در شوخی‌های دسته‌جمعی در مقابل دوربین برنامه نود مطرح شد که احمدزاده هم به آن می‌خندید. حالا اما به نظر می‌رسد برانکو با پسرش به هم زده است. بعد از آنکه اسامی بازیکنان پرسپولیس برای حضور در مسابقه با السد قطر اعلام شد، نامی از فرشاد احمدزاده بین نفرات به چشم نخورد.

 

در ابتدا به نظر می‌رسید این مساله یک اشتباه اداری است، چون قبلا هم چنین خطاهایی در لیست پرسپولیس سابقه داشته؛ با این وجود خود احمدزاده خط خورنش را تایید کرد. او حتی گفت این مساله به صلاحدید برانکو اتفاق افتاده و ربطی هم به مصدومیتش نداشته، چرا که به زعم خودش آسیب‌دیدگی‌اش به طور کامل بهبود یافته است. به این ترتیب شاید برانکو می‌توانست اسم فرشاد را در لیست قرار بدهد و در صورت نیاز برای چند دقیقه از او بازی بگیرد، اما این اتفاق هم رخ نداد تا شائبه اختلاف نظر برانکو با بازیکنش به وجود بیاید.

 

احمدزاده در بازی با پارس جم نمایش عصبی و ضعیفی داشت. او بارها تکروی کرد، با بازیکنان حریف درگیر شد و نهایتا به بهانه مصدومیت از زمین بیرون رفت. فرشاد که اخیرا زندگی خصوصی‌اش هم سوژه دست رسانه‌ها و فضای مجازی داده، در حالی از لیست بازی با السد خط خورده که گفته می‌شود یک دلخوری هم از برانکو دارد. به نوشته بانک ورزش، گویا آقای شماره 10 انتظار داشته در بازی با پارس جنوبی و با توجه به غیبت همزمان جلال حسینی و حسین ماهینی، بازوبند سرگروهی در اختیار او قرار بگیرد، اما برانکو بازوبند را به احمد نوراللهی داده است. حالا باید صبر کرد و دید در مسابقات بعدی چه اتفاقی برای احمدزاده رخ می‌دهد و او «پسر برانکو» باقی خواهد ماند یا نه؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: