کد خبر: ۷۶۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۳۷
هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در حالی آغاز می‌شود که پرسپولیس و استقلال 2 نماینده موفق ایران این شانس را دارند که به عنوان سرگروه از گروهشان صعود کنند و در مرحله یک‌هشتم نهایی به حریفانی نسبتا آسان بخورند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در حالی آغاز می‌شود که پرسپولیس و استقلال 2 نماینده موفق ایران این شانس را دارند که به عنوان سرگروه از گروهشان صعود کنند و در مرحله یک‌هشتم نهایی به حریفانی نسبتا آسان بخورند. پرسپولیس و استقلال که در گروه C و D قرار دارند در حال حاضر با 10 و 9 امتیاز به ترتیب در رده دوم و صدر جدول گروهشان هستند و برای صعود به عنوان صدرنشین شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس در بازی با السد قطر محکوم به پیروزی است و استقلال با یک تساوی هم صدرنشین می‌ماند. با این حال هدف مشترک سرخابی برابر الهلال و السد یک چیز است؛ پایان مرحله گروهی با صدرنشینی!

 


 پرسپولیس – السد قطر؛ ۱۹:۳۰
پرسپولیس که با تساوی مقابل نسف قارشی ازبکستان در هفته پنجم صعودش را به مرحله حذفی مسجل کرد امشب برای صدرنشینی باید با تیم قدرتمند السد قطر بجنگد؛ تیمی که با 12 امتیاز در صدر جدول گروه C قرار دارد و با بازیکنانی چون ژاوی، بونجاح، عفیف اکرم و مرتضی پورعلی‌گنجی حریف سرسختی برای سرخ‌پوشان است. شاگردان برانکو در بازی رفت با یک بازی ضعیف با نتیجه 3 - یک مغلوب السد شدند و بازی برگشت علاوه بر جنگ صدرنشینی برای پرسپولیس جنبه انتقامی هم دارد. برانکو که بابت قهرمانی تیمش در لیگ و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان خیالش راحت است بیم آن دارد که در مرحله بعدی به تیمی عربستانی بخورد و به ناچار در زمین بی‌طرف و محروم از تماشاگرانش بازی کند. همین مسئله باعث شد مرد کروات و شاگردانش برای شکست السد مصمم و هم‌قسم شوند تا با صعود به عنوان صدرنشین به الاهلی عربستان برخورد نکنند. البته بازی با تیمی که بونجاح بهترین گلزن مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان را در اختیار دارد و ژاوی یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال در ترکیبش است کار دشواری است اما قطعا پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با هوادارانش جهنمی واقعی برای السد قطر می‌سازند که می‌تواند سرخ‌ها را به سوی پیروزی هل دهد.

 

 




A الهلال - استقلال؛ ۲۰:۱۵
تیم استقلال صدرنشین گروه D امشب در کویت در حالی میهمان الهلال عربستان است که بازی رفت را در مسقط عمان با تک گل تیام به سود خود به پایان رساند و حالا برای تثبیت صدرنشینی‌اش به یک امتیاز نیاز دارد. استقلال که به زعم کارشناسان در گروه مرگ قرار داشت در هفته پنجم صعودش را مسجل کرد و برای آنکه در مرحله حذفی قرعه راحت‌تری داشته باشد باید صدرنشین باقی بماند. آبی‌ها در صورت صعود به عنوان صدرنشین با تیم دوم گروه B که ذوب‌آهن یا لوکوموتیو است بازی می‌کند و بنا به قرعه بازی رفت مرحله یک‌هشتم تیم صدرنشین میهمان است و در بازی برگشت میزبان.

 

 

آبی‌ها که به خاطر شرایط بد آب و هوایی سفر طولانی و سختی به کویت داشته‌اند چند غایب بزرگ هم برای بازی با الهلال دارند که همین مسئله دست شفر را برای ترکیب ایده‌آل بسته است. غیبت روزبه چشمی و امید ابراهیمی 2 ملی‌پوش استقلال به خاطر محرومیت و مصدومیت سیدمجید حسینی باعث شده شفر ترکیب رحمتی، وریا، نورافکن، سهرابیان، پژمان منتظری، فرشید باقری، بویان، شجاعیان، جپاروف، اسماعیلی و تیام را برای بازی با الهلال تیم قعرنشین گروه در نظر بگیرد. به نوشته خراسان، البته این احتمال هم وجود دارد که با توجه به عملکرد ضعیف بویان؛ زکی‌پور دفاع چپ باشد و نورافکن در خط میانی کنار باقری بازی کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: