کد خبر: ۷۶۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۸۰۶
استقلال تقریبا تنها تیمی در فصل نقل‌وانتقالات سال بعد است که می‎تواند بی‎رقیب به سمت خرید برود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دست به دست دادن چند اتفاق عجیب باعث شده که امسال استقلال خوش شانس ترین تیم لیگ برتر لقب بگیرد. استقلال امسال شانس اول نقل‌وانتقالات تابستانی است به آسانی می تواند در این پروسه زمانی بهترین عملکرد را برای جذب بهترین بازیکنان لیگ داشته باشد.

 

پرسپولیس رقیب سنتی استقلال که امسال از پنجره نقل و انتقالاتی تابستان محروم است و نمی تواند بازیکنی جذب کند و این موضوع دست استقلال را برای ستاره های لیگ برتر که قصد دارند در تیم های مطرح لیگ بازی کنند را باز کرده است.

 

از دیگر شانس های استقلال چالش بزرگ مدیریتی تراکتورسازی که بدجور گریبان این تیم را گرفته و به آسانی از آن نمی تواند رهایی پیدا کند.

 

 

در این زمینه همچنین می توان به سپاهان یکی از تیم های مطرح لیگ برتر در سالیان گذشته اشاره کرد که این تیم هم حتی معلوم نیست که در لیگ برتر بماند یا نه، 

 

سایپا با بحران مالی برخورد کرده، فولاد و ذوب‌آهن و پیکان به طور سنتی خیلی وارد نقل‌وانتقالات نمی‌شوند .

 

همه این موارد دست به دست هم داده اند تا یک فرصت رویایی برای استقلال ایجاد کنند که آبی های پایتخت در نقل‌وانتقالات با آرامش به خریدشان بپردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: