کد خبر: ۷۶۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۳۳۲
شنیده ها از منابع موثق حاکی است که فیلتر تلگرام نه تنها شایعه نیست بلکه بسیار جدی است و حتی مشخصا مقطع زمانی آن نیز تعیین شده است.
تلگرام اردیبهشت ایران را نمی بیند/  فیلترینگ به نحوی است که دسترسی با فیلترشکن هم به آن امکان پذیر نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  اصلاحات پرس طی ابلاغ هایی به دستگاه های دولتی و عمومی همه بخش هایی که با تلگرام در ارتباط هستند در حال فراهم کردن شرایط برای روزهای بدون تلگرام هستند.
همچنین در روزهای گذشته جلساتی با مدیران کانال های تلگرامی برگزار شده و به آنها اعلام شده که تلگرام اردیبهشت ایران را نمی بیند و باید خود را برای شرایط جدید آماده کنند.
در این میان شرکت های خصوصی و کسب و کارهای مرتبط نیز باید خود را برای روزهای بدون تلگرام آماده کنند چون گویا فیلترینگ به نحوی است که دسترسی با فیلترشکن هم به آن امکان پذیر نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: