کد خبر: ۷۶۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۲۴۳
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی در چهار استان درگیر برف و کولاک طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
۴ استان کشور درگیر برف و کولاک/ رهاسازی ۱۰۸ خودرو توسط امدادگران

به گزارش خبرداغ ،شاهین فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد امداد رسانی به مناطق درگیر برف و کولاک، اظهار کرد: بر اثر تغییرات جوی در طول ۴۸ ساعت گذشته چهار استان زنجان، قزوین، سمنان و مازندران درگیر برف و کولاک شده‌اند که امدادگران هلال احمر برای امدادرسانی در این مناطق حاضر شدند.



معاون عملیات سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر، افزود: امدادگران در پنج محور در این استان‌ها به ۶۴۵ نفر امدادرسانی کرده‌اند و همچنین دو نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.



وی همچنین خاطر نشان کرد: امدادگران ۱۰۸ دستگاه خودرو را نیز که در برف گیر کرده بودند را رهاسازی کردند.



فتحی با اشاره به این که ۹ تیم متشکل از ۳۳ امدادگر در طول ۴۸ ساعت گذشته کار امدادرسانی را انجام دادند، اظهار کرد: همچنین در میان این افراد حدود ۸۰ قوطی کنسروجات و ۸۰ قرص نان نیز توزیع شد.



انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: