کد خبر: ۷۶۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۴۳
تصادف میان چند دستگاه اتوبوس، تریلی و پراید در اتوبان کرج - قزوین ۱۴ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.
۱۵ کشته و مصدوم در تصادف ۵ خودرو در اتوبان کرج - قزوین

به گزارش خبرداغ،مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۴۵ شب گذشته (یکشنبه) تصادفی در لاین شمالی اتوبان کرج – قزوین، حوالی کارخانه ماموت به اورژانس اعلام شد و این تصادف بین یک دستگاه تریلر و سه دستگاه اتوبوس و یک دستگاه پراید رخ داده است. یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس برای رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان به محل اعزام شد.



سخنگوی اورژانس کشور در ادامه‌، اضافه کرد: پس از حضور تکنسین‌های اعزامی و ارزیابی صحنه حادثه مشخص شد که ۱۴ نفر در این حادثه مصدوم شدند که 7 تن از آنها خانم و 7 نفر دیگر آقا بودند و متاسفانه یکی از راننده‌های اتوبوس‌ها که مردی ۵۰ ساله بود بر اثر شدت جراحات شدید وارده در دم جان خود را از دست داده است.



وی افزود: مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید مدنی و امام جعفر صادق (ع) منتقل شدند.



به گفته سخنگوی اورژانس کشور جراحات وارده به مصدومان سطحی است و حال هیچ کدام از آنها وخیم اعلام نشده است. 



انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: