کد خبر: ۷۶۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۰
شاگردان زین الدین زیدان در یک بازی جنجالی یوونتوس را از پیش رو برداشتند و اکنون برابر بایرن مونیخ قرار خواهند گرفت.
رئال مادرید و اثبات یک ادعای جنجالی؛ مـا دزد نیستیم

به گزارش خبرداغ، این یک بازی کلاسیک اروپایی است. رئال مادرید و بایرن مونیخ یک بار دیگر در این فصل لیگ قهرمانان اروپا با هم روبه‌رو می‌شوند و این سناریویی بود که قرعه‌کشی روز جمعه رقم زد. بعد از اتفاقات جنجالی که در مصاف فصل گذشته دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی رخ داد، رویارویی این فصل قهرمانان فصل گذشته بوندس‌لیگا و لالیگا در حالی انجام می‌شود که قهرمان آلمان انگیزه فراوانی برای گرفتن انتقام شکست فصل گذشته‌اش دارد.

فصل پیش، رئال بازی رفت را در خانه بایرن مونیخ با دو گل کریستیانو رونالدو 2 بر یک برد و در بازی برگشت هم با هت‌تریک مهاجم پرتغالی‌ خود، حریف آلمانی را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و به این ترتیب در مجموع دو دیدار با نتیجه 6 بر 3 برد و صعود کرد.

بایرنی‌ها اما باور داشتند که رئال فرصت صعود را از آنها دزدیده است و دلیلش هم اخراج پرحرف و حدیث آرتورو ویدال در بازی برگشت در مادرید بود و گل‌های دوم و سوم رونالدو که هر دو در وقت‌های اضافه به ثمر رسید و آفساید بودند.

ویدال بعد از آن بازی گفت: «زمانی که یک نتیجه را اینگونه از شما می‌دزدند، تحملش خیلی سخت است. چنین اشتباهاتی در لیگ قهرمانان نباید رخ دهد. زمانی که بازی 2 بر یک به سود ما شد، رئالی‌ها ترسیدند و داور هم شروع به تأثیرگذاری بر جریان بازی کرد. ما هم در خانه خودمان هم در خانه حریف با یک بازیکن کمتر بازی کردیم. داور ما را از لیگ قهرمانان بیرون انداخت.»

کارت زرد دومی که ویدال آن شب گرفت و اخراج شد، در شرایطی بود که او حتی مرتکب خطا هم نشده بود چه برسد به خطایی مستحق دریافت اخطار. در حالی که او با تصمیمی بسیار سختگیرانه و البته باید گفت کاملاً اشتباه اخراج شد، کاسمیرو، هافبک رئالی‌ها با خوش‌شانسی تمام اخراج نشد و داور خطایش که سزاوار دریافت کارت بود را نادیده گرفت. البته در همان بازی تصمیماتی هم از سوی داور اتخاذ شد که به سود بایرن مونیخ بود از جمله خطای بی‌محابای ویدال در ابتدای مسابقه که به خاطر آن مجازات نشد یا پنالتی که بعد از نقش بر زمین شدن پرحرف و حدیث آرین روبن - صحنه‌ای که به زعم بسیاری از داوران می‌توانست پنالتی نباشد – به سود این تیم اعلام شد.

علاوه بر آن روبرت لواندوفسکی در صحنه گل دوم بایرن مونیخ که گل بخودی راموس بود چند سانتیمتر در آفساید قرار داشت و همینطور پنالتی که در بازی رفت به شیوه جنجالی به میزبان آلمانی داده شد و البته به گل تبدیل نشد.

کارلو آنچلوتی سرمربی سابق باواریایی‌ها، پس از حذف تیمش توسط رئال مادرید گفت: «اتفاقی که در برنابئو رخ داد بی‌عدالتی بود و تمام دنیا هم آن را دیدند.» یک سال از آن اتفاق گذشته و حالا رئال مادرید دوباره در مظان اتهام قرار گرفته است و دلیلش هم پنالتی جنجالی و مشکوکی است که چهارشنبه هفته پیش در شکست خانگی 3 بر یک این تیم مقابل یوونتوس در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده به میزبان اسپانیایی اعطا و منجر به صعود کهکشانی‌ها به نیمه نهایی شد. مانند بایرن فصل گذشته، یوونتوسی‌ها هم خشمگین بودند و جان لوییجی بوفون اخراج شد.

در نیمه نهایی بایرن مونیخ قطعاً احساس خواهد کرد که باید انتقام فصل گذشته را بگیرد اما رئال مادرید اینگونه نیست. تیم‌های بزرگ اغلب از تصمیمات بزرگ سود می‌برند و رئال مادرید امسال با دوباره روبه‌رو شدنش با تیمی که با حرف و حدیث آن را حذف کرد، این فرصت را دارد که ثابت کند فقط به لطف داوران نیست که توانسته 12 قهرمانی اروپایی کسب کند.

منبع: سایت گل / بن‌هیوارد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: