کد خبر: ۷۶۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۴
مسئولان آتش‌نشانی نوشهر، نبود امکانات ایمنی و نقص تجهیزات آتش‌نشانی را در مرگ کارمند مجتمع اقامتی بانک مرکزی مؤثرمی دانند،همچنین مهار بموقع آتش‌سوزی و امداد‌رسانی به مصدومان را پررنگ دانستند.
به گزارش خبرداغ ،مسئولان آتش‌نشانی نوشهر، نبود امکانات ایمنی و نقص تجهیزات آتش‌نشانی را در مرگ کارمند مجتمع اقامتی بانک مرکزی مؤثرمی دانند،همچنین مهار بموقع آتش‌سوزی و امداد‌رسانی به مصدومان را پررنگ دانستند.

حسین سمرقندی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نوشهر در این باره گفت:این آتش‌سوزی ظهر شنبه 25 فروردین در یکی از طبقات مجتمع اقامتی بانک مرکزی واقع در نوشهر رخ داد و بسرعت گسترش یافت. مردی 41 ساله به‌نام قربان احمدی که از کارکنان این مجتمع بود نیز هنگام امداد‌رسانی به مسافران گرفتار شعله‌های آتش شد و بر اثر سوختگی جان باخت. 6 نفر دیگر نیز در این حادثه مصدوم شدند و کارشناسان آتش‌نشانی و نیروی اتتظامی در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.وی افزود: هر چند با اقدامات بموقع نیروهای امداد رسان وآتش‌نشانان حریق بموقع مهار شد اما کمبود تجهیزات و به روز نبودن امکانات در آتش‌نشانی کاملاً در این حادثه نمود عینی پیدا کرد.

خبرهای تازه ای از آتش سوزی هتل نوشهر + عکس و جزئیات
نبود سیستم هوشمند اطفای حریق در بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی بانک مرکزی در نوشهر و نبود تجهیزات ایستگاه آتش‌نشانی که در محور 60 کیلومتری بخش مرکزی قرار دارد از کاستی‌هایی است که در این حادثه پرداختن به آن ضرورت دارد.شاید اگردامنه حریق کمی گسترده‌تر بود در ایامی که به‌خاطر تعطیلات چند روزه تعداد زیادی مسافر در این هتل استقرار داشتند، باید شاهد وقوع اتفاقی هولناک‌تر می‌بودیم.

رکنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: