کد خبر: ۷۶۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۰
هافبک تیم فوتبال استقلال از ایرانی‌های ساکن کویت درخواست حمایت کرد.
اسماعیلی: می‌خواهیم ۹۰ دقیقه برای کسب سه امتیاز با الهلال بجنگیمبه گزارش خبرداغ ، فرشید اسماعیلى در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های الهلال عربستان و استقلال گفت: می‌دانید که الهلال دو روز پیش قهرمان لیگ عربستان شد و یکی از تیم‌های خوب آسیاست. درست است این تیم شانسی برای صعود ندارد، اما برای حفظ اعتبار خود به میدان می‌رود. اما ما استقلال هستیم و یکی از بزرگترین، پرافتخارترین و پرتماشاگرترین تیم‌ها در قاره آسیا محسوب می‌شویم.



وی ادامه داد: می‌خواهیم 90 دقیقه برای کسب سه امتیاز بجنگیم و تلاش کنیم و به عنوان سر گروه راهی مرحله بعدی آسیا شویم. از همه ایرانیان داخل کویت تقاضا می‌کنم فردا در ورزشگاه حاضر شوند و از ما حمایت کنند.



هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از همه هواداران استقلال در ایران و دیگر نقاط دنیا می خواهم ما را دعا کنند و برای ما انرژی بفرستند. می دانم که قلب آنها با ما است و ما را از راه دور حمایت می کنند و می توانیم با دعای خیر آنها برنده بازی باشیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: