کد خبر: ۷۶۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۸
سقوط یک دستگاه مینی بوس به دره در جاده روستایی در شهرستان مریوان 2 کشته و 13 مصدوم بر جا گذاشت.
سقوط مینی بوس به دره در مریوان 2 کشته بر جا گذاشتبه گزارش خبرداغ ، جانشین فرمانده پلیس راه انتظامی استان کردستان با تایید خبر سقوط یک دستگاه مینی بوس به دره در جاده روستایی گفت: این حادثه ساعتی قبل در جاده روستای اسلام دشت از توابع شهرستان مریوان روی داد.


سرهنگ حمید عبدالمالکی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه برای بررسی علت این حادثه به محل اعزام شده اند، اظهار کرد: هنوز تعداد کشته و مصدومان و همچنین علت این حادثه برای پلیس نامشخص است.


مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به حضور به موقع عوامل اورژانس برای انتقال مصدومان اظهار کرد: برای حمل مصدومان این حادثه هفت دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.


سیدمحی الدین سجادی عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مصدمان این حادثه به بیمارستانی در شهر مریوان منتقل و تحت درمان و مداوا قرار دارند.


وی اضافه کرد: کم سن ترین مصدوم این حادثه دختر بچه ای سه ساله و مسن ترین مصدوم نیز زنی ۴۵ ساله است ضمن اینکه ۲ نفر کشته شده این حادثه 2 زن ٤٨ و۶۱ ساله هستند.


به گزارش ایرنا از سازمان اورژانس کشور اسامی مصدومان این حادثه که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند به این شرح است: 
1- شهین مردانی ۳۵ ساله مولتی تروما
2- سها کاتورانی ۳ ساله ترومای دست
3- سلمان کاتورانی ۳۰ ساله مولتی تروما
4- خاور شریفی ۵۰ ساله مولتی تروما
5- جمیل زراری ۳۲ ساله مولتی تروما
6- ساریسا کاتورانی ۲۱ مولتی تروما
7- ناصر دهقانی ۵۰ ساله خونریزی داخلی - راننده مینی بوس
۸- گل اندام ناصری ۴۲ مولتی تروما
۹- ایوب مردانی ۳۵ مولتی تروما
۱۰- نرمین احمدی ۲۳ ساله ترومای قفسه سینه
۱۱- عطا علیمرادی ۳۲ ساله مولتی تروما
۱۲- محمد زارعی همکار ۳۷ ساله ترومای ستون فقرات
۱۳- شایان مفاخری ۷ ساله ترومای دست
سازمان اورژانس کشور همچنین اعلام کرد در این حادثه آمنه پایا ۶۱ ساله و رضیه نحوی مقدم ۴۸ ساله سرنشین این مینی بوس نیز جان باختند.

منبع:ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: