کد خبر: ۷۶۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۲
اول اینکه انتخاب شهردار جدید باید به بهبود روابط جبهه اصلاحات با حاکمیت و به طور خاص مقام معظم رهبری کمک کند.دوم اینکه به هیچ‌وجه نباید انتخاب شهردار به مناقشات گذشته و به فاصله‌هایی که در فتنه آقای احمدی‌نژاد بین حاکمیت و اصلاح‌طلبان ایجاد شد دامن بزند.سومین مسئله انتخاب شهرداری است که بتواند با جسارت به مسائل تهران بپردازد و این فرد باید مانند نجفی پاک‌دست و امین و قابل اعتماد باشد و سابقه روشنی از سلامت کار در گذشته داشته باشد.
سه راهبرد كارگزاران در انتخاب شهردار تهران

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، سه راهبرد این حزب در انتخاب شهردار تهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب؛ سيد حسين مرعشى در کانال تلگرامی خود نوشت:

 اول اینکه انتخاب شهردار جدید باید به بهبود روابط جبهه اصلاحات با حاکمیت و به طور خاص مقام معظم رهبری کمک کند.

 دوم اینکه به هیچ‌وجه نباید انتخاب شهردار به مناقشات گذشته و به فاصله‌هایی که در فتنه آقای احمدی‌نژاد بین حاکمیت و اصلاح‌طلبان ایجاد شد دامن بزند. باید تلاش کنیم همانگونه که جزء مهمی از نظام سیاسی ایران هستیم این واقعیت و نقش‌آفرینی را منتقل کنیم.

 سومین مساله انتخاب شهرداری است که بتواند با جسارت به مسائل تهران بپردازد و این فرد باید مانند نجفی پاک‌دست و امین و قابل اعتماد باشد و سابقه روشنی از سلامت کار در گذشته داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: