کد خبر: ۷۶۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۸
نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: تا زمانی که اهدافمان در سوریه محقق نشود، نیروهایمان را از این کشور خارج نمی کنیم.
هیلی: تا تحقق اهداف، از سوریه خارج نمی‌شویمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: به نقل از اسپوتنیک، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز یکشنبه اعلام کرد: تا زمانی که اهدافمان در سوریه محقق نشده باشد، نیروهایمان را از این کشور خارج نمی کنیم.

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: روابط واشنگتن و مسکو تا اندازه ای به دلیل تحولات سوریه بسیار پر تنش شده است؛ اما آمریکا هنوز به بهبود روابط امیدوار است!

گفتنی است بامداد دیروز شنبه ۲۵ فروردین ماه سال جاری، متجاوزان آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی بر خلاف قوانین بین المللی و منشور ملل متحد، اهدافی را در سوریه بمباران کردند.

این اقدام به بهانه حمله شیمیایی ادعایی هفته گذشته به شهر «دوما» واقع در غوطه شرقی در نزدیکی دمشق پایتخت کشور سوریه انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
نیروهای آمریکایی بدون مجوز سازمان ملل درسوریه حضوردارند.
نیروهای انگلیسی بدون مجوز سازمان ملل درسوریه حضوردارند.
نیروهای فراسوی بدون مجوز سازمان ملل درسوریه حضوردارند.
دیکتاتورها حق سخن گفتن درمجامع بین المللی را ندارند.
دولت های دیکتاتوری درمجامع بین المللی حق سخن گفتن ندارند.
عربستان جنایتکارازبمب های خوشه ای آمریکایی، انگلیسی وفرانسوی درجنگ یمن استفاده کرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: