کد خبر: ۷۶۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۷۶
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در اکثر محورهای اردبیل و دو محور فیروزکوه و چالوس خبر داد.
بارش برف در جاده های فیروزکوه و چالوسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در اکثر محورهای اردبیل و دو محور فیروزکوه و چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: گزارش‌های واصله حاکی از آن است که در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل و محدوده گدوک در محورهای فیروزکوه و محدوده ولی آباد در محور کرج-چالوس برف در حال باریدن است.

وی با اشاره به محورهای بارانی کشور اظهارکرد: اکثر محورهای مواصلاتی در استان های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد، همدان، مازندران، خراسان رضوی، غرب استان تهران و جنوب کرمان بارانی گزارش شده است. همچنین در محور فیروزکوه در شرق استان تهران، محور خاش در سیستان و بلوچستان، محور میامی در استان سمنان و محور قروه - همدان در استان کردستان وضعیتی مشابه گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: محورهای اردبیل-آستارا و گرمی در استان اردبیل، محور کیاسر-سمنان در استان مازندران و محورهای درگز-قوچان و مشهد-کلات در خراسان رضوی نیز دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده اند.

رحمانی از وزش باد در اکثر محورهای استان خراسان شمالی و شمال استان کرمان خبر داد و گفت: وزش باد در این دو استان با سرعت عادی در جریان است اما در محورهای محورهای بندرعباس-میناب، حاجی آباد-سیرجان و قشم وزش باد شدید گزارش شده است.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: در محور کرج-چالوس در مسیر شمال به جنوب محدوده های ولی آباد، هزارچم و دزدبن ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است که بخشی از آن به دلیل بارش برف است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در باند شمالی آزادراه تهران-کرج حدفاصل گرمدره تا شهرک جهان نما نیز ترافیک نیمه سنگین عصرگاهی حاکم است و در سایر محورهای مواصلاتی کشور جو آرام و ترافیکی روان وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: