کد خبر: ۷۶۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
تعداد بازدید: ۱۹۵
سرمربی استقلال همچنان تکلیف دروازه بان تیم خود را برای بازی با الهلال مشخص نکرده است.
دروازه‌بان های استقلال همچنان در خوف و رجابه گزارش خبرداغ ، وینفرد شفر تقریبا در تمام بازی های مهم استقلال رویه ثابتی را در پیش گرفته است و تکلیف دروازه بان خود را تا روز بازی مشخص نمی کند تا آنها با حداکثر انگیزه تمرینات خود را ادامه بدهند.


مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی دو بازیکنی هستند که رقابت سختی برای قرار گرفتن درون دروازه استقلال دارند و این رقابت در بازی با الهلال هم ادامه دارد.


سیدحسین حسینی در این فصل در 4 بازی در لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه استقلال قرار گرفته است که در این بین یک بار موفق شده دروازه خود را بسته نگه دارد و در 3 بازی دیگر هم 5 گل دریافت کرده است.


اما دروازه بان بعدی مهدی رحمتی است که در بازی رفت برابر الهلال درون دروازه استقلال قرار گرفت و در این همین تک بازی موفق شد یکی از دو کلین شیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت برساند.


در شرایطی که صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است و این تیم با یک امتیاز برابر الهلال سرگروهی اش قطعی می شود شفر باید انتخاب کند از کدام دروازه بان خود درون دروازه استفاده کند.


طبق تقسیم بندی شفر مهدی رحمتی در جام حذفی و حسینی در لیگ برتر برای استقلال بازی می کند اما لیگ قهرمانان آسیا جامی است که سرمربی استقلال هرگز در آن دروازه بان خود را به طور قطعی مشخص نکرده است.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: