کد خبر: ۷۶۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
دولت انگلستان اعلام کرد در صورتی که زیرساخت های دولتی از سوی روسیه مورد حمله قرار گیرد، انگلستان می تواند حمله سایبری متقابلی را انجام دهد.
رویترز : انگلیس برای حمله سایبری متقابل علیه روسیه اعلام آمادگی کرد / زیرساخت‌های دولتی خط قرمز کابینه ترزا می هستند

دولت انگلستان اعلام کرد در صورتی که زیرساخت های دولتی از سوی روسیه مورد حمله  قرار گیرد، انگلستان می تواند حمله سایبری متقابلی را انجام دهد. 


به گزارش خبرداغ  به نقل از رویترز ،ساندی تایمز در گزارشی به نقل از منابع امنیتی ناشناس در وزارت دفاع بریتانیا نوشت ؛,بریتانیا آماده است در صورت لزوم هر نوع حمله و تهدید روسیه در حوزه سایبری را به شکلی سخت پاسخ دهد. 


روابط بریتانیا با روسیه در مقیاس تاریخی همواره محدود بوده و این روزها نیز پس از ماجرای مسمویت جاسوس سابق روسیه سرگئی اسکریپال و دخترش در انگلیس  رو به تیرگی بیشتری گذاشت. درواقع بریتانیا روسیه را  متهم کرد و باعث اخراج دیپلمات های این کشور به شکل  گسترده از این کشور شد.

در حال حاضر نیز امنیت سایبری تبدیل به نقطه کانونی روابط بین 2 کشور شده است. فارغ از حواشی مرتبط با سوریه ، بریتانیا و روسیه مشکلات دیگری نیز دارند.  رئیس سازمان جاسوسی بریتانیا در این خصوص گفت : "ما همواره  در معرض رفتار غیرقابل پذیرش سایبری روسیه قرار داریم" و افزود که در چنین شرایطی  تقاضا برای تخصص سایبری از سوی نهادهای امنیتی بریتانیا افزایش خواهد یافت.

افزون بر این ها ساندی تایمز به این موضوع اشاره کرد که مقامات جاسوسی بریتانیا در حال آماده سازی برای مقابله با هکرهای حمایت شده از روسیه  هستند .چرا که زیرساخت های دولتی خط قرمز کابینه ترزا می هستند.


انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: