کد خبر: ۷۶۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۲
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: امروز یکشنبه ۹۷/۰۱/۲۶ بعد از صحن علنی شورا، به رسانه‌ها گزارش دادم. طبیعتاً بخشی از پرسش‌ها به فرآیند، معیارها انتخاب شهردار و گزینه‌های احتمالی مربوط بود و همکاران رسانه‌ای در رابطه با احتمال خروج اعضای شورا به‌منظور پذیرش مسئولیت شهرداری سئوال کردند.
سخنگوي شوراي شهر: نفيتاً و اثباتاً در مورد

علی اعطا ، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره‌ی تیتر یک خبر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب؛ سخنگوی شورای شهر تهران گفت: امروز یکشنبه ۹۷/۰۱/۲۶ بعد از صحن علنی شورا، به رسانه‌ها گزارش دادم. طبیعتاً بخشی از پرسش‌ها به فرآیند، معیارها انتخاب شهردار و گزینه‌های احتمالی مربوط بود و همکاران رسانه‌ای در رابطه با احتمال خروج اعضای شورا به‌منظور پذیرش مسئولیت شهرداری سئوال کردند.

خبرگزاری ایسنا که به‌دقت و امانت‌داری شهره است، در عباراتی دقیق نوشت:

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است که شهردار آینده از میان اعضای شورای شهر انتخاب شود؟

گفت: ما در گذشته بین اعضای شورای شهر بحث مشخصی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که هیچ‌کدام از اعضای شورا از شورا خارج نشوند و تا این لحظه بحث جدیدی در این خصوص صورت نگرفته است.

این عبارات معنای روشنی دارد اما متأسفانه در اثر یک کم‌دقتی در تیتر خبر در سایت و کانال خبرگزاری ایسنا که به‌سرعت در دیگر شبکه‌ها منتشر شده و می‌شود از قول اینجانب نوشته شد: هیچ‌کدام از اعضا از شورای شهر خارج نمی‌شوند.

روشن است که از عبارات اینجانب نفیاً یا اثباتاً آنچه در تیتر خبر آمده برداشت نمی‌شود.

به‌عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از همکاران رسانه‌ای تقاضا دارم در مواردی که کم‌توجهی به اصول دقت و صحت اخبار می‌تواند مناقشه برانگیز باشد، حساسیت بیشتری نشان دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: