کد خبر: ۷۶۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۶
بازیکنان استقلال در بهترین شرایط ممکن آماده هستند تا با صدرنشینی از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
یک امتیاز تا سرگروهی استقلال در گروه مرگبه گزارش خبرداغ ، بازیکنان استقلال در بهترین شرایط ممکن آماده هستند تا با صدرنشینی از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.


زمانی که قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و استقلال با العین، الهلال و الریان همگروه شد خیلی ها شانس چندانی برای صعود این تیم به دور بعد قائل نبودند اما بازی های منطقی آبی ها باعث شده آنها در فاصله یک بازی مانده به پایان مرحله گروهی صعود خود را به دور بعد قطعی کنند.


حالا استقلال برای بازی با الهلال یک هدف دارد و آن هم این است که مرحله گروهی را با صدرنشینی تمام کند تا در دور بعد حریف الدحیل قدرتمند نشود. به نوشته ورزش سه، استقلال با کسب یک امتیاز به طور قطع صدرنشین گروهش می شود اما حتی اگر از الهلال شکست بخورد تنها در شرایطی صدرنشینی خود را از دست می دهد که در بازی همزمان العین بتواند الریان را شکست بدهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: