کد خبر: ۷۶۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۲۳۰
سرمربی کروات سرخپوشان علیرغم غیبت محسن ربیع خواه قصد ندارد از نوراللهی در ترکیب اصلی سود ببرد.
برانکو به این ستاره هم میدان ندادبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سرمربی کروات سرخپوشان علیرغم غیبت محسن ربیع خواه قصد ندارد از نوراللهی در ترکیب اصلی سود ببرد.


احمد نوراللهی که در آخرین جدال پرسپولیس پیش از تقابل با السد قطر با بازوبند کاپیتانی مقابل پارس جنوبی به میدان رفت، بار دیگر به نیمکت خواهد رفت.


در شرایطی که تصور می‌شد با غیبت محسن ربیع خواه در ترکیب پرسپولیس برابر السد قطر به دلیل مصدومیت، برانکو از نوراللهی به عنوان زوج کمال کامیابی نیا سود خواهد برد، سرمربی سرخپوشان قصد استفاده از ماهینی را در این پست دارد. به نوشته ورزش سه، عملکرد خط میانی السد قطر و حضور بازیکنی با ویژگی ژاوی که به خوبی فضای لازم برای سود بردن مهاجمان تیمش را شناسایی می‌کند، باعث شده تا برانکو نسبت به استفاده از ماهینی با خصوصیات دفاعی بیشتر در این پست تمایل داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: