کد خبر: ۷۶۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۲۰۰
عضو کمیته انقلابی انصارالله یمن از سوریه خواست در واکنش به حملات کشورهای غربی، پایگاه‌های عربستان و اسرائیل را بمباران کند.
انصارالله: از سوریه می‌خواهیم به عربستان و اسرائیل حمله کند؛ ما هم حمایت می‌کنیم / منظورمان از بمباران «مابعد ریاض» اسرائیل است؛ برد موشک‌هایمان به آنها هم خواهد رسید

عضو کمیته انقلابی انصارالله یمن از سوریه خواست در واکنش به حملات کشورهای غربی، پایگاه‌های عربستان و اسرائیل را بمباران کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، توفیق الحمیری، عضو کمیته انقلابی انصارالله یمن در گفت‌وگو با اسپوتنیک گفت: کسی که پرونده منطقه را اداره می‌کند و منافع آمریکا و اسرائیل را در نظر دارد ریاض و تل‌آویو هستند. زمانی که حملات علیه عربستان صورت می‌گیرد بی تردید این حملات متوجه آمریکا نیز هست چراکه پایگاه‌ها و شرکت‌های آمریکایی در داخل خاک عربستان هستند. ما از سوریه می‌خواهیم پایگاه‌های عربستان و اسرائیل را بمباران کند.

وی گفت: ما بر حمایتمان از سوریه تأکید می‌کنیم. حملاتمان با موشک‌های بالستیک به ریاض و شهرک‌های دیگر عربستان منعکس کننده این حمایت است. اولین موشک بالستیکی که از دو سال پیش به ریاض شلیک شد به پایگاه السلیل بود و قربانیان آن افسران آمریکایی و کارشناسان اسرائیلی بودند.

الحمیری گفت: بیشتر موشک‌هایی که شلیک شده است مناطق مشترک آمریکا و عربستان از جمله شرکت آرامکو بود. زمانی که رهبرمان از بمباران مابعد ریاض صحبت می‌کند منظور اسرائیل است. ما موشک‌هایمان را ارتقا داده و اسرائیلی‌ها باید مطمئن باشند که موشک‌هایمان به آن‌ها خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: