کد خبر: ۷۶۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن بافت‌هایی از اجساد خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" در ارتفاعات دنا خبر داد.
پیکر‌های خلبان و کمک خلبان ATR در دنا پیدا شد؛ پیکر‌ها هنوز شرایط تحویل به خانواده‌ها را ندارند / از ۸ مسافر هواپیمای تهران - یاسوج، تاکنون هیچ بافت انسانی پیدا نشده / احتمال پایان عملیات جستجو تا یک ماه آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن بافت‌هایی از اجساد خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" در ارتفاعات دنا خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، عزیز فیلی اظهار داشت: بافت‌های انسانی مجزا از پیکر خلبان و کمک خلبان هواپیمای ATR "تهران-یاسوج" پیدا شده ولی هنوز کامل نبوده و شرایط تحویل به خانواده‌ها ندارند.

وی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تاکنون 209 بافت انسانی مجزا در ارتفاعات دنا جمع اوری و انتقال یافته است، عنوان کرد: تاکنون 19 پیکر از جانباختگان سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" تحویل خانواده جانباختگان شده است.

فیلی ابراز کرد: تاکنون هیچ بافت انسانی از پیکر 8 نفر از جانباختگان پیدا نشده که امیدواریم در ادامه عملیات پیکر این افراد نیز پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به محض مساعد شدن وضعیت جوی در ارتفاعات دنا عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان ادامه می‌یابد، افزود: امدادگرانی از برخی استان‌های کشور و امدادگران هم استانی به احتمال زیاد فردا ادامه می‌یابد.

فیلی در پاسخ به این سوال که پیش بینی تان از پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان چیست؟ گفت: نمی‌شود زمان دقیقی را مشخص کرد ولی به شرط مساعد بودن وضعیت جوی یک ماه دیگر پایان عملیات اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: