کد خبر: ۷۶۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۲۵۴
وضعيت محسن مسلمان در پرسپوليس طوري است كه لحظه‌ شماري براي جدايي او آغاز شده است.
عجیب اما واقعی/ مشکل سپاهانی شدن محسن مسلمان/ من نقشي در قهرماني نداشتم، از فيكس‌ها سوال كنيد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،وضعيت محسن مسلمان در پرسپوليس طوري است كه لحظه‌شماري براي جدايي او آغاز شده. برانكو البته در چند مصاحبه و از جمله در برنامه نود گفت كه همه بازيكنانش را براي فصل بعد مي‌خواهد، اما او در عمل قافيه را به محسن تنگ كرده. سختگيري‌هاي مربي كروات باعث شده كم‌كم مسلمان هم از پيله متانت و خويشتنداري چند ماه گذشته خارج شود. او كه پيش از اين حداقل به طور شفاهي ادعا مي‌كرد تابع تصميمات برانكو است و آنها را محترم مي‌شمارد، حالا از اينكه در مسابقات مهم پرسپوليس سهمي ندارد برآشفته و كم‌كم اظهارنظرهاي طعنه‌آميز انجام مي‌دهد؛ از توييت كردن اين جمله كه: «به خدا ديگر بريدم» تا طرح اين نقل قول از جانب او كه: «من نقشي در قهرماني نداشتم، از فيكس‌ها سوال كنيد!»

 

معلوم نيست در اين چند بازي آخر فصل چه اتفاقي رخ خواهد داد و آيا گره گور و مجهول روابط بين برانكو و مسلمان باز مي‌شود يا نه؛ اما فعلا فضا طوري است كه احتمال بالاي جدايي شماره 77 در پايان فصل وجود دارد. در اين ميان از سپاهان به عنوان جدي‌ترين گزينه مسلمان ياد مي‌شود. محسن كه سابقه بازي در اصفهان را دارد از چندي پيش با پيشنهاد چشمگير سپاهان مواجه شده كه حالا هر دو طرف هم آن را تاييد كرده‌اند. پس فعلا اينطور به نظر مي‌رسد كه مسلمان ظرف 24ساعت بعد از جدايي احتمالي از پرسپوليس مي‌تواند به جمع طلايي‌پوشان كوچ كند، اما همه چيز به همين سادگي هم نيست و به نظر مي‌رسد يك مانع بزرگ و غيرمنتظره در اين زمينه پيش روي او قرار دارد؛ امير قلعه‌نويي!

 

شواهد بسياري حاكي از آن است كه قلعه‌نويي فصل آينده سرمربي سپاهان خواهد شد. امير البته مدعي شده فعلا با اين باشگاه مذاكره نداشته، اما از آنجا كه جدايي او از ذوب‌آهن قطعي به نظر مي‌رسد و با توجه به بحران فعلي سپاهان، خاطرات خوش امير از اين تيم و اقامت فعلي او در اصفهان، به احتمال بسيار زياد بايد كار انتقال او روي نيمكت زردپوشان را تمام شده دانست. در اين صورت اولين اتفاقي كه رخ مي‌دهد هوا شدن جذب مسلمان است. نه اينكه قلعه‌نويي به هافبك پرسپوليس اعتقاد نداشته باشد؛ نكته اينجاست كه او ابتداي ليگ شانزدهم با صدور بيانيه‌اي رسما اعلام كرد به خاطر محروميت تراكتورسازي از جذب بازيكن، از اين تيم هيچ مهره‌اي نخواهد گرفت كه در نهايت همين كار را هم كرد. حالا هم درست همين شرايط براي پرسپوليس وجود دارد و قلعه‌نويي كه تا به حال هزار بار ماجراي معرفتش در اتخاذ آن تصميم را به مردم و رسانه‌ها يادآوري كرده، چاره‌اي جز اين ندارد كه از سرخپوشان پايتخت بازيكن نگيرد. به نوشته همشهری ورزشی، او خوب مي‌داند كه اگر سرمربي سپاهان شود و مسلمان را هم بگيرد، تا ماه‌ها بايد طعنه و كنايه منتقدان را تحمل كند؛ آنچه به نظر يك مانع جدي براي حضور مسلمان در اصفهان محسوب مي‌شود. چند هفته ديگر صبر كنيد، حقايق بيشتري روشن خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: