کد خبر: ۷۶۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۶۲
برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار السد ستاره تیمش را کنار گذاشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،با تشخیص برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس به مصاف تیم فوتبال السد قطر می رود ستاره تیمش را کنار گذاشته شد و بدین ترتیب بازی آخر مرحله گروهی را از دست داد این در حالی است که احمدزاده در این فصل لیگ قهرمانان یک گل زده بود و حالا پروفسور باید بدون او در برابر السد بازی کند و برای سرگروهی بجنگد. 

 

 گفته می شود هر چند این بازیکن در مصاف پرسپولیس با پارس جنوبی جم مصدوم شده بود ولی گویا مصدومیت وی برطرف شده و در شرایطی از لیست خارج شده که خودش اعتقاد دارد مصدومیتش به شکلی نبوده که قادر به حضور در این بازی نباشد.

 

 

این درحالی است که احمدزاده در مصاحبه خود با خبرنگاران اعلام کرد: مصدومیتم برطرف شده و این مساله دلیل خروجم از لیست تیم برای دیدار مقابل السد قطر نیست. مشکلی برای همراهی پرسپولیس نداشتم اما آقای برانکو ترحیج دادند که در این بازی نباشم. مصدومیتم کاملا برطرف شده و خودم را آماده‌ی بازی‌های بعدی خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: