کد خبر: ۷۶۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۳۱۰
کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار به باغداران و کشاوران اعلام کرد: امروز دما به زیر صفر می‌رود و کشاورزان باید برای درختان اقدامات لازم را انجام دهند.
هشدار هواشناسی؛ دما به زیر صفر می‌رود
به گزارش خبرداغ،کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها در کشور تا روز سه شنبه ادامه دارد.

معصومه احمدی اظهار کرد: امروز بارش باران در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، قزوین، همدان، البرز، تهران، سمنان، خراسان جنوبی، رضوی، مازندران و گلستان ادامه دارد و امکان آبگرفتگی در نقاط مختلف این استان‌ها وجود دارد. 

وی ادامه داد: در برخی شهر‌های اردبیل، مازندران و شمال سمنان بارش برف آغاز شده است. 

کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار به باغداران و کشاوران اعلام کرد: امروز دما به زیر صفر می‌رود و کشاورزان باید برای درختان اقدامات لازم را انجام دهند. 

احمدی با اشاره به تداوم بارش، افزود:فردا موج جدیدی در همدان، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، فارس، سیستان وبلوچستان، یزد، خراسان رضوی، جنوبی، سمنان، تهران البرز، قزوین، مرکزی، گیلان و مازندران و دو استان آذربایجان شرقی و غربی فعال شده و شاهد بارش باران هستیم. 

به گفته وی در روز سه شنبه سامانه در مرکز کشور فعال است و به تدریج از غرب کشور هوا آرام می‌شود.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: