کد خبر: ۷۶۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۸
عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس با اشاره به اهمیت و توجه به نظر و خواست اقلیت به‌عنوان یکی از الزامات دموکراسی، بر لزوم به کرسی نشستن نظر اکثریت در اداره امور تاکید کرد و گفت: شهروندان پس از اتفاقات اخیر درشهرداری تهران، منتظر هستند که خروجی تصمیم شورا را ببینند.
فاطمه سعیدی: تهران باید براساس نگاه اکثریت رای‌دهندگان اداره شود/ شهر باید مطابق میل آن کسانی اداره شود که اعضای شورا را انتخاب کرده‌اند

به گزارش خبرداغ، فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اهمیت بحث انتخاب شهردار تهران که قرار است در هفته جاری در دستورکار شورای شهر پایتخت باشد، گفت: شورای شهر تهران در هفته جاری مساله انتخاب شهردار را در دستورکار قرار خواهد داد و شهروندان پس از اتفاقات اخیر در شهرداری تهران، منتظر هستند که خروجی تصمیم شورا را ببینند.

وی با اشاره به مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف اجرایی اظهار کرد: امروز دیگر مردم از ما نمی‌پذیرند که بگوییم نمی‌گذارند کار کنیم. مردم رای داده‌اند و باید اثر رای‌شان را ببینند. بنابراین شورای شهر تهران در انتخاب شهردار پایتخت باید مدیری در سطح ملی، پاک‌دست و توانمند را انتخاب کند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر لزوم پایبندی به رای و نظر مردم که برآمده از انتخابات است، تاکید کرد: شهر باید مطابق میل آن کسانی اداره شود که اعضای شورا را انتخاب کرده‌اند.

این عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: البته رعایت حقوق اقلیت هم از الزامات دموکراسی است اما اکثریت رای‌دهندگان منتظر هستند تا ثمره رای خود را ببینند.

سعیدی در پایان تصریح کرد: از این جهت انتخاب شهردار، پیام مستقیم به رای‌دهندگان است؛ پیامی که می‌تواند در تصمیم بعدی آنها برای مشارکت در انتخابات و حتی امید به اصلاح موثر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: