کد خبر: ۷۶۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۸
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم می تواند حریف بعدش را مشخص کند، گفت: کادر فنی این تیم باید انگیزه بازیکنان را تا پایان لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند.
پرسپولیسی ها نیاز به انگیزه دارند/ سرخپوشان باید حریفش را تعیین کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،ناصر ابراهیمی در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: آنطور که شاهد بودیم پرسپولیس برخی از بازیکنان ذخیره‌اش را به میدان فرستاده بود. به نظرم برانکو ایوانکوویچ تصمیم درستی را به عنوان سرمربی تیم گرفت تا ضمن حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان اصلی، انگیزه نیمکت‌نشینان را هم بالا ببرد.

 

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: با این حال قهرمانی زودهنگام سرخپوشان در لیگ برتر سبب شده بود تا آنها نتوانند بازی همیشگی‌شان را به نمایش بگذارند؛ این تیم نیاز به انگیزه فراوان دارد تا نتیجه بگیرد.

 

ابراهیمی درباره بازی نکردن دوباره محسن مسلمان در روزی که ربیع‌خواه و احمدزاده مصدوم شدند و تعدادی از بازیکنان اصلی هم به میدان نرفتند، گفت: فکر می‌کنم باید در این زمینه مدیریت لازم از سوی کادر فنی انجام شود. مسلمان بازیکن خلاقی است که اگر به میدان برود، می‌تواند برای پرسپولیس تأثیرگذاری داشته باشد، اما نباید فراموش کنیم که سرمربی تیم می‌تواند بهترین دیدگاه را درباره عملکرد یک بازیکن ارائه دهد.

 

وی تصریح کرد: مصدومیت ربیع‌خواه برای این بازیکن خیلی بد شد. امیدوارم به عنوان هافبکی که بازی حریف را تخریب می‌کند، زودتر بهبود یابد. با این حال فکر می‌کنم در پست او، کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی حضور دارند و می‌توانند جای خالی هافبک مصدوم پرسپولیس را پر کنند.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته ششم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط جدول به گونه‌ای است که هر دو تیم صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده‌اند، اما حالا مهم است پرسپولیس که در تهران بازی می‌کند، درباره حریف آینده‌اش که الجزیره امارات یا الأهلی باشد، تصمیم‌گیری کند. به نوشته مهر ناصر ابراهیمی ادامه داد: با این حال مهمترین موضوع، حفظ انگیزه بازیکنان تا پایان این بازی است تا آنها بتوانند نتیجه لازم را بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: