کد خبر: ۷۶۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۹
میلاد کمندانی در خصوص پیروزی مقابل نفت اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و نتیجه آن خیلی برای ما مهم بود و برای نفت هم اهمیت زیادی داشت. خدا را شکر با گلزنی من ۳ امتیاز را بدست آوردیم.
به پرسپولیسی بودنم افتخار می‌کنم/ بازی سختی داشتیم و نتیجه آن خیلی برای ما مهم بودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، میلاد کمندانی در خصوص پیروزی مقابل نفت اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و نتیجه آن خیلی برای ما مهم بود و برای نفت هم اهمیت زیادی داشت. خدا را شکر با گلزنی من ۳ امتیاز را بدست آوردیم.

 

وی در مورد ورودش به میدان و تغییر روند بازی گفت: مهاجری یک سری تاکتیک‌ها را به من گوشزد کرد و خدا را شکر نتیجه داد و توانستم روی حرکت تیمی گلزنی کنم و ۳ امتیاز مهم بدست بیاوریم.


بازیکن پدیده در مورد ماندن این تیم با پیروزی مقابل نفت گفت: ۳ امتیاز خیلی مهم بود و حکم مرگ و زندگی را داشت و توانستیم ماندن خودمان را قطعی کنیم. 


وی با اشاره به اینکه قصد دارد به پرسپولیس برگردد یا در پدیده بماند عنوان کرد: بودن در پرسپولیس افتخار من است و خوشحالم چنین رزومه‌ای دارم. قراردادم در پایان فصل با پدیده تمام است دوست دارم بمانم و اگر شرایط فراهم باشد در اینجا راحت هستم ولی باید ببینیم چه می‌شود. به نوشته ایلنا، وی در پایان در مورد دریافتی‌های بازیکنان گفت: باورتان نمی‌شود ولی من خودم فقط ۵ درصد گرفتم و ۷ ماه است دریافتی نداشتم. با این شرایط بازیکن نمی‌تواند تمرکز داشته باشد و روی کیفیت بازی هم تاثیرگذار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: