کد خبر: ۷۶۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۸۶۸
فال روزانه یکشنبه 26 فروردین 1397
فال روزانه یکشنبه 26 فروردین 1397متولد فروردین : امروز ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بخواهند به شما تکیه کنند، در حالیکه شاید شما توانایی کمک کردن به آنها را نداشته باشید. اما شما می‌توانید برای فردی که دوستش دارید نقش حامی را ایفا کنید. شاید شما این قدرت را دارید که هممه چیز را به وضوح ببینید و این خصلت شما را تبدیل به فردی آینده‌نگر کرده است.

متولد اردیبهشت : هم اکنون اتفاقات بسیار مهمی در زندگی شما در حال وقوع است که اگر به آنها خیلی جدی توجه نکنید، فرصتهایتان را از دست خواهید داد. با وجود این اگر بتوانید گاهی اوقات از موضوعات بسیار بی‌اهمیت لذت ببرید، شما در دراز مدت بیشتر می‌توانید سازنده باشید. کلید خوشبختی شما در متعادل بودن است.

متولد خرداد : شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آروزهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

متولد تیر : اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید.

متولد مرداد : شما می‌توانید تشخیص دهید که هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی‌تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌کنید، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

متولد شهریور : امروز می تواند برای شما روزی باشد که تغییرات عاطفی ای که سالهای گذشته برایتان رخ داده دوباره یاد آوری شود. حتی اگر در مراحل پیشرفتی تکاملی تغییر قطعی ایجاد شد، مثل زمانی که کرم به پروانه می شود، این دگردیسی هنوز هم کامل نیست. در حالیکه کارهایی را قبلاً متوقف کرده بودید دوباره شروع می کنید، از خاطرات خود بهره بگیرید تا این پیشرفت تدریجی را در زمان حال زنده نگه دارید.

متولد مهر : توجه کردن به کار و وظایف کاری اکنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فکر کنید که کسی به کمک احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممکن است شما بتوانید با باریک‌بینی خود بر این مشکل چیره شوید. البته کمک کردن به فردی که نیاز به کمک دارد کار اشتباهی نیست، اما اکنون قبول کردن محدودیتهایتان باعث می‌شود که این فرد ناامید نشود.

متولد آبان : شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می‌دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می‌دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می‌شود.

متولد آذر : امرور قبل از بررسی کردن فرضیه‌های خود زود و با عجله تصمیم‌گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می‌توانید ایده‌های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می‌باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

متولد دی : شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

متولد بهمن : امروز دوستانتان، شما را به خاطر کاری که هرگز قبلاً آن را انجام نداده اید تشویق خواهند کرد.خوشبختانه، این که شما می‌خواهید آنها را همراهی کنید روز بسیار خوشی را برای شما بوجود می‌آورد.اما از بد شانسی، شما شیفته ی کاری می‌شوید که دارید انجام می‌دهید که باعث می‌شود مسوولیتهای خود را فراموش کنید.اکنون یک وقت خوب لازم است تا شما برگردید و کارهای ناتمام خود را تکمیل کنید.

متولد اسفند : دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: