کد خبر: ۷۶۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۵۳۴
با توجه به این‌که استقلال و پرسپولیس در سالیان اخیر زیر چتر وزارت ورزش بوده‌اند، مشکلات و دردسرهای این 2 باشگاه پرطرفدار معمولا مشترک و از یک جنس بوده است.
چالش مشترک سرخابی/ ستارگان در فکر جدایی!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،با توجه به این‌که استقلال و پرسپولیس در سالیان اخیر زیر چتر وزارت ورزش بوده‌اند، مشکلات و دردسرهای این 2 باشگاه پرطرفدار معمولا مشترک و از یک جنس بوده است.

 

از مشکلات مالی و مالیاتی گرفته تا پرونده‌هایی که در فیفا همیشه باز بوده و هست. حالا با توجه به شرایط خاصی که این روزها حاکم است استقلال و پرسپولیس با یک چالش جدید مواجه شده‌اند. 15 بازیکن سرخابی در پایان لیگ قراردادشان تمام می‌شود و مسلما روزهای سخت و شلوغی در انتظار مدیران هر 2 باشگاه خواهد بود.

 

در پرسپولیس محسن مسلمان، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و در استقلال هم وریا غفوری، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، علی قربانی، فرشید باقری و لئوناردو پادوانی همین شرایط را دارند.

 

قرارداد این 15 بازیکن در حالی رو به اتمام است که خیلی از آن‌ها چشم به جام جهانی دوخته‌اند تا با حضور در این تورنمنت بزرگ بتوانند راه خود را برای حضور در لیگ‌های خارجی هموار کنند. این بازیکنان حتی با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا هم توانسته‌اند نگاه و توجه تیم‌های متمول حاشیه خلیج فارس را به خود جلب کنند. نکته مهمی که در این میان احتمال جدایی برخی از ستارگان سرخابی را بیشتر کرده بی‌ثباتی بازار ارز است.

 

در این شرایط خاص حتی یک قرارداد معمولی با تیم‌های عربی می‌تواند برای فوتبالیست‌های ایرانی به یک قرارداد میلیاردی تبدیل شود و همین مسئله باعث خواهد شد تا پیشنهادات خارجی بیشتر از هر زمان دیگری ستارگان فوتبال ایران را وسوسه کند. قبلا هم دیده‌ایم که خیلی از فوتبالیست‌ها برای تضمین آینده خود بدون در نظر گرفتن مسائل فوتبالی به پیشنهادات تیم‌های اماراتی و قطری پاسخ مثبت داده‌اند و حالا با توجه به وضعیت دلار در این روزها ممکن است تعداد این پاسخ‌های مثبت بیشتر از همیشه شود.

 

مسلما در این شرایط کار مسئولان 2 باشگاه پرطرفدار پایتخت برای تمدید قرارداد بازیکنان به مراتب سخت‌تر شده و ممکن است در نهایت تعدادی از این بازیکنان برای رسیدن به دلارهای تیم‌های عربی و شاید هم اروپایی حاضر به تمدید قرارداد نشوند و استقلال و پرسپولیس مجبور شوند لیگ هجدهم را بدون ستارگان خود آغاز کنند. به نوشته خراسان، اتفاقی که برای هیچ کدام از 2 تیم خوشایند نیست و کار هر 2 باشگاه را برای لیگ هجدهم و البته ادامه مسیر در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: