کد خبر: ۷۶۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۹
مشاور سیاسی رییس‌جمهور:
مشاور سیاسی رییس‌جمهور اعتراف رییس‌جمهور آمریکا به حمایت از تروریسم را ایجاد امیدی به بازشدن پرونده‌های این کشور در شورای امنیت دانست.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمید ابوطالبی در تازه‌ترین توییت خود نوشت: « تروریسم از ۱۹۸۰ با تاسیس القاعده توسط عربستان و امارات آغاز و از افغانستان تا نیویورک در ۱۱ سپتامبر، پاریس، توکیو و ... را درنوردید. به شمال آفریقا و با داعش به عراق و شامات و ... رفت و دوباره در حال بازگشت به افغانستان است.

اقرار آمریکا به عنوان عقل کل مالک این کشورها به حمایت آنان از تروریسم گامی رو به جلو در این مبارزه سخت است.

این امید می‌تواند ایجاد شود که اقرار و اعتراف رییس‌جمهور آمریکا به حمایت این کشورها _ بویژه عربستان و امارات _ از تروریسم ، و تداوم آن راهگشای باز شدن پرونده‌های معلق در آمریکا و دیگر کشورها در مبارزه با تروریسم و محاکمه جهانی آنان _ به خصوص در شورای امنیت باشد.»

photo_۲۰۱۸-۰۴-۱۱_۱۹-۴۴-۱۳

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: