کد خبر: ۷۶۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۲۹۴
نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به طرح اصلاح قانون بودجه سال ۹۶ مدعی شد بعضی دوستان این طرح را اکنون به مجلس آورده‌اند تا برخی بندهای بودجه را حذف کنند تا دیوان محاسبات به آنها گیر ندهد.
علیرضا سلیمی: می‌خواهند برخی بندهای بودجه ۹۶ را حذف کنند تا دیوان محاسبات به آنها گیر ندهد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا سلیمی در جریان نشست علنی امروز مجلس با اشاره به آخرین وضعیت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس اظهار داشت: مجلس می‌تواند بنا بر اصل ۷۱ برقانون وضع کند حال ۱۶۶ نفر از نمایندگان طرحی دوفوریتی در مورد اعاده اموال نامشروع مسئولان تهیه کرده و در ادامه تعدادی به آن اضافه شد، اما هنوز خبری از آن نیست.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به طرح اصلاح قانون بودجه سال ۹۶ مدعی شد بعضی دوستان این طرح را اکنون به مجلس آورده‌اند تا برخی بندهای بودجه را حذف کنند تا دیوان محاسبات به آنها گیر ندهد. آن هم در شرایطی بودجه سالانه است و اکنون وارد سال جدید شده‌ایم.

علی مطهری که ریاست جلسه علنی برای ساعاتی در اختیار داشت در پاسخ به این نماینده اصولگرا گفت: این طرح دوفوریتی در نوبت رسیدگی قرار دارد و حال آنکه طرح‌های دوفوریتی در نوبت قرار می‌گیرند و اگر خواستار تسریع در قرار گرفتن طرح در دستور هستید با نمایندگان امضاکننده طرح‌های دیگر صحبت کنید تا در صورت موافقت آنها این طرح با فوریت در اولویت قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: