کد خبر: ۷۶۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۶۱
امروز هفته بیست‌و هشتم لیگ برتر در حالی استارت می‌خورد که‌ پرسپولیس و استقلال با شرایطی متفاوت مقابل پارس ‌جنوبی و گسترش‌ فولاد قرار می‌گیرند‌.
حملـه شفـر به رکـورد پورحیدری!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در‌حالی که هفته گذشته قهرمانی پرسپولیس و سقوط مشکی‌پوشان مشخص شد اما 3 هفته پایانی لیگ برای برخی تیم‌ها اهمیت و حساسیت بالایی دارد و تکلیف 2 تیم صاحب سهمیه و دومین تیم سقوط‌ کننده در 3 هفته پایانی مشخص می‌شود‌.

 

امروز هفته بیست‌و هشتم لیگ برتر در حالی استارت می‌خورد که‌ پرسپولیس و استقلال با شرایطی متفاوت مقابل پارس ‌جنوبی و گسترش‌ فولاد قرار می‌گیرند‌. پرسپولیس که قهرمانی‌اش با پیروزی مقابل پدیده مسجل شد، حالا با خیال راحت 3 بازی‌اش را انجام می‌دهد اما استقلال که به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی است، باید برای هر 9 امتیاز باقی ‌مانده بجنگد‌.


 گسترش فولاد - استقلال، ساعت ۱۷
سوت نخستین بازی هفته بیست‌و هشتم ساعت 17 امروز در ورزشگاه بنیان ‌دیزل تبریز زده خواهد شد، جایی که گسترش میزبان استقلال خواهد بود‌. بدون اغراق استقلال آماده‌ترین تیم این روزهای فوتبال باشگاهی ایران است و با برتری در 5 دیدار متوالی اخیرش این مسئله را اثبات کرده است‌. شاگردان شفر که در‌حال حاضر با 47 امتیاز در رده سوم قرار دارند، برای رسیدن به نایب‌ ‌قهرمانی باید با رقبای سرسختی چون ذوب‌آهن و سایپا بجنگند و از این‌‌رو بعید است سرمربی آبی‌ها به برخی بازیکنان اصلی در این بازی استراحت بدهد‌. در مقابل گسترش‌ فولاد که با 34 امتیاز در رده نهم جدول است، نه دغدغه سقوط دارد و نه شانس کسب سهمیه و از این‌رو بدون استرس مقابل آبی‌های پایتخت قرار می‌گیرد‌. البته فیروز کریمی و شاگردانش که بازی رفت را در تهران با 2 گل به استقلال باختند، می‌توانند به این بازی با دید انتقامی نگاه کنند و مثل هفته گذشته که استقلال‌ خوزستان را شکست دادند، دومین استقلال لیگ را هم تسلیم کنند‌. اتفاقا هم فیروز کریمی و هم بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان انگیزه‌های بالایی برای تقابل با آبی‌ها دارند و این بازی می‌تواند جذاب و دیدنی باشد‌. این دیدار برای استقلال نه فقط از جنبه امتیازی، بلکه به خاطر رکورد مرحوم پورحیدری هم حائز اهمیت است‌. شفر و تیمش که 5 بازی متوالی را برده‌اند، اگر موفق به شکست گسترش شوند، 6 برد متوالی را در کارنامه‌شان ثبت می‌کنند و به رکورد مرحوم پورحیدری سرمربی سابق استقلال می‌رسند‌.


 پرسپولیس - پارس جنوبی، ساعت ۱۹
پرسپولیس با پیروزی مقابل پدیده در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی‌اش را مسجل کرد و امروز در یک بازی تقریبا تشریفاتی به مصاف پارس جنوبی می‌رود‌. تشریفاتی از آن‌رو که سرخ‌پوشان استرسی برای بازی ندارند و پارس جنوبی هم نه دغدغه سقوط دارد و نه شانسی برای کسب سهمیه‌‌‌. به همین دلیل به نظر می‌رسد برانکو به برخی از بازیکنان و ملی‌پوشانش در این بازی استراحت دهد یا یک نیمه از آن‌ها استفاده کند‌. برانکو به حساسیت و اهمیت بازی با السد قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا واقف است و نمی‌خواهد شانس صعود به عنوان سرگروه را از دست بدهد و با برخورد به نماینده عربستان، بازی در زمین بی‌طرف را به جان بخرد‌. بنابراین پیش‌بینی می‌شود سرمربی سرخ‌ها در این بازی خانگی به برخی بازیکنان استراحت دهد و در‌واقع بازی با پارس‌جنوبی را قربانی لیگ قهرمانان کند‌. به گزارش خراسان، در تیم حریف نیز مهدی تارتار و شاگردانش که در بازی رفت به شکل عجیب و دراماتیکی نتیجه را در دقیقه 96 واگذار کردند و یک پنالتی هم توسط فروزان ‌دروازه‌بان‌شان از دست رفت، تنها انگیزه‌شان برای بازی برگشت جنبه انتقامی و درخشش مقابل میلیون‌ها بیننده این دیدار است و این‌که قهرمان را متوقف کنند‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: