کد خبر: ۷۶۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۳
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۲ نفر از اخلالگران بازار و همچنین پلمب ۱۶ واحد صرافی فاقد مجوز خبر داد و گفت: در بستر فضای مجازی نیز یک گروه‌ که با اقدامات غیرقانونی موجب اخلال در بازار ارز شده بود، شناسایی و احضار شد.
سردار حسین رحیمی: دستگیری ۱۲ نفر در بازار ارز و پلمب ۱۶ صرافی
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: نیروی انتظامی تهران بزرگ در راستای افزایش امنیت اقتصادی و نیز ایفای وظایف ضابطیت خود در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصوبات هیئت محترم دولت حضور چشمگیر و مستمر در بازار ارز دارد.

به گزارش خبرداغ؛ رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی مقامات قضایی نسبت به دستگیری افرادی که قانون و مصوبه دولت را در این خصوص نقض کنند سریع و قاطعانه اقدام خواهیم کرد.

سردار رحیمی اعلام کرد: روز گذشته نیز 12 نفر از اخلالگران بازار به همراه وجوه مکشوفه دستگیر شدند.

وی گفت: در بستر فضای مجازی نیز با رصدهای سایبری یک گروه که به شکل های مختلف فضا را ملتهب و با اقدامات غیرقانونی موجب اخلال در بازار شده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضار گردید که تحقیقات مقدماتی در حال انجام است.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: با هماهنگی بانک مرکزی صرافی های فاقد مجوز پلمب خواهند شد که تاکنون در خصوص 16 واحد اقدام شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: