کد خبر: ۷۶۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۲
استاندار خوزستان، ضمن تکذیب ادعای برخی شبکه‌های مجازی، مبنی بر کشته ‌شدن یکی از نیروهای امنیتی در اعتراضات اهواز، گفت: این دروغ محض است؛ اعتراضات، بسیار مدنی کنترل شد و مشکل خاصی پیش نیامد.
تکذیب کشته شدن یک نیروی امنیتی در اهوازبه گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران: استاندار خوزستان، ضمن تکذیب ادعای برخی شبکه‌های مجازی، مبنی بر کشته ‌شدن یکی از نیروهای امنیتی در اعتراضات اهواز، گفت: این دروغ محض است؛ اعتراضات، بسیار مدنی کنترل شد و مشکل خاصی پیش نیامد.

«غلامرضا شریعتی»، استاندار خوزستان درباره‌ی وضعیت کنونی اهواز گفت: وضعیت آرام است. مناطقی نگرانی‌هایی داشتند و اعتراضات و انتقاداتی داشتند که الحمدلله الان مشکل خاصی نیست.

وی در واکنش به ادعای برخی سایت‌های خبری مبنی بر کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی در این اعتراضات، گفت: هیچ‌کس آسیبی ندیده است و کشته نشده است؛ این دروغ محض است. الحمدلله این اعتراضات بسیار مدنی کنترل شد و مشکل خاصی نبوده است.

وی در پاسخ به اینکه «آیا ریشه‌ی این اتفاقات را تنها محدود به آن برنامه‌ی تلویزیونی در صدا و سیما می‌داند یا خیر؟»، گفت: بالاخره انتقادی که داشتند نسبت به این موضوع بوده است؛ فعلا آنچه نسبت به آن اعتراض و انتقاد کرده‌اند همین عملکرد صداوسیما بود و اشتباهی که صورت گرفت.

اما افراد در تحلیل این اتفاق ممکن است به مسایل دیگری برسند. البته ممکن است که وقتی می‌نشینیم و در جلسات صحبت می‌کنیم، برخی از افراد هم، این موضوع که تبعیضی وجود دارد را بگویند و من هم نمی‌خواهم این موضوع را رد کنم و یا تایید کنم؛ اما آنچه در این چند روز به آن اعتراض شد همان برنامه‌ی صدا وسیما بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: