کد خبر: ۷۶۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۰
با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمود افشار دوست به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب شد.
محمود افشار دوست سرپرست جدید موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم محمد ابراهیم انصاری لاری آمده است: «با توجه به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب می‌شوید. امید است با توکل به پروردگار حکیم پیوسته قرین توفیق باشید».

لازم به ذکر است محمود افشار دوست با مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی، از سال 1387 تا کنون در دانشگاه آزاد اسلامی کرج به تدریس اشتغال داشته است. وی عضویت هیئت علمی دانشگاه خوارزمی ( تربیت معلم سابق ) را نیز در کارنامه خود دارد.

در سوابق کاری محمودافشاردوست عناوینی چون دبیر فدراسیون والیبال ایران، بازیکن و مربی سابق تیم والیبال ایران نیز به چشم می خورد.

وی در سال 1373 به عنوان با ارزش ترین بازیکن تیم والیبال دربین جوانان آسیا انتخاب شد.

موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از جمله موسسات تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است.  

جزیره کیش در 18 کیلومتری کرانه جنوبی کشور در خلیج فارس با برخورداری از امکانات پیشرفته و استاندارد ورزشی از جمله فضا های ورزشی سرپوشیده و روباز سالانه میزبان اردوهای تیمی و مسابقات ورزشی مختلف است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: