کد خبر: ۷۶۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۸۳۷
دو عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در موزه ملی ایران، از نمایشگاه موزه لوور در تهران و مجموعه عکس‌های شادروان عباس کیارستمی بازدید کردند
بازدید زهرا نژاد‌بهرام و حجت نظری دو عضو شورای شهر تهران از  نمایشگاه موزه لوور

به‌گزارش خبرداغ به‌نقل از روابط‌عمومی موزه ملی ایران، زهرا نژاد‌بهرام و حجت نظری دو عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز سه‌شنبه 21 فروردین از نمایشگاه موزه لوور در محل موزه ملی ایران بازدید کردند و خواستار تداوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در تهران شدند.

 در این بازدید که جبرئیل نوکنده، رئیس کل موزه ملی و  پیمان حسین محسنی شهردار منطقه 12 تهران نیز حضور داشتند، اعضای شورای شهر تهران با دستاوردهای تمدنی و آثار به نمایش درآمده در موزه لوور آشنا شدند.

این دو عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از این نمایشگاه، ضمن قدر دانی از مسئولان سازمان میراث‌فرهنگی و موزه ملی ایران برای برگزاری چنین نمایشگاهی خواستار تداوم برگزاری نمایشگاه های فرهنگی در تهران شدند.

نمایشگاه موزه لوور، در محل موزه ملی ایران واقع در خیابان سی تیر تا 18 خرداد 97 دایر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: