کد خبر: ۷۶۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
تعداد بازدید: ۲۵۱
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پایکوبی تبدیل شود.
آیت‌الله یزدی: افتتاح قهوه‌خانه در قم نگرانی‌هایی را به وجود آورده / شادی، نباید به رقص و پایکوبی تبدیل شود / نباید شاهد بدحجابی در بعضی از قسمت‌های شهر باشیمبه گزارش خبرداغ،رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پایکوبی تبدیل شود.

آیت الله محمد یزدی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار استاندار قم و مدیران این استان که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد با بیان اینکه برای حفظ مدیریت استان لازم است فاکتورهای خاص مدیریتی در نظر گرفته شود، گفت: صرف وجود مراجع و حوزه علمیه در شهر برای پیشرفت استان کافی نیست، بلکه باید فاکتورهای خاص مدیریتی را در نظر گرفت.

وی افزود: اگر چه گلایه‌هایی نسبت به مسائل فرهنگی در شهر قم هست، اما با کارهایی که شده انتظار این است به مسائل فرهنگی شهر قم توجه بیشتری شود و شاهد بد حجابی در بعضی از قسمت‌های شهر نباشیم. قم از استان‌های پرتردد زائران است، همه این مسائل می‌طلبد تا مسئولان اطلاعاتی و امنیتی به این شهر توجه جدی کنند و اگر چه فعالیت‌هایی در این عرصه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه افتتاح قهوه خانه در قسمتی از شهر به دلیل مشکلات فرهنگی و اجتماعی، نگرانی هایی برای دلسوزان استان به وجود آورده است، اظهار داشت: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پایکوبی تبدیل شود به همین دلیل این مسئله و نظارت بر اماکنی مانند قهوه خانه‌ها نیازمند توجه بیشتری است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه موضوع دیگر توجه به اقتصاد و استفاده از کالای داخلی است، گفت: مسئولان در این عرصه بیش از همه مورد توجه هستند و باید از وسایل داخلی در ادارات بهره ببرند تا برای مردم الگو باشند.

وی عنوان کرد: نقش مسئولان در استفاده از کالای داخلی بسیار مهم است و باید این کار آن قدر مورد اهمیت مسئولین قرار گیرد تا کالاهای خارجی جایگاه خود را در داخل کشور از دست دهد. اصل مهم در کالاهای خارجی، کیفیت است و در این عرصه مسئولان می‌توانند نقش داشته باشند، با حفظ ظواهر می‌توان بهترین بهره‌برداری از کالاهای داخلی را برد. دولتمردان هم برای استفاده از کالاهای داخلی به جد به میدان بیایند و از این طریق به اقتصاد کشور و تحقق شعار سال از سوی رهبر انقلاب تحقق ببخشند، بنابراین تحقق این مسئله نیازمند توجه جدی از سوی دولت مردان است.
منبع: مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: