کد خبر: ۷۶۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۵۵
معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران از ثبت‌نام نهایی ۲۵۰۰ ناشر داخلی و ۱۱۰ ناشر عرب و لاتین برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
از نمایشگاه بین ‎المللی کتاب تهران چه خبر؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا: معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران از ثبت‌نام نهایی ۲۵۰۰ ناشر داخلی و ۱۱۰ ناشر عرب و لاتین برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

 یحیی دهقانی از استقرار کمیته‌ها در مصلی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر کمیته پشتیبانی و اجرایی در مصلی تهران مستقر شده‌اند و در آینده نزدیک نیز دیگر کمیته‌ها مستقر خواهند شد.


وی از پایان ثبت نام ناشران داخلی خبر داد و گفت: تاکنون ثبت‌نام ۲۵۰۰ ناشر انجام شده است و در حال نهایی کردن برخی از ثبت‌‎نام‌های موقت هستیم. همچنین تاکنون ۱۱۰ ناشر و توزیع‌کننده لاتین و عرب نیز ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

دهقانی با تاکید بر تشکیل جلسات مستمر برای آماده‌سازی نمایشگاه گفت: ‌جانمایی‌های نمایشگاه نیز انجام شده است و باتوجه به بهره‌برداری از رواق‌های شرقی و غربی برای نخستین بار در نمایشگاه امسال، ناشران خارجی در طبقه منهای یک رواق شرقی، ناشران کودک در طبقه همکف و صحن همسطح، ناشران آموزشی در طبقه همکف رواق غربی و ناشران داخلی به مانند سال‌های پیشین در شبستان مستقر خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین غرفه ناشران دانشگاهی در جنوب شبستان (ضلع شرقی خیابان قنبرزاده) و در زیر چادرهای مستحکم برپا خواهد ش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: