کد خبر: ۷۶۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۵۴۱
کریستیانو رونالدو یک کالای خارجی است که قرار است مقابل کالاهای ایرانی تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی بازی کند.
کریستیانو رونالدو در مقابل پراید
به گزارش خبرداغ ، این کالای خارجی با برنامه تمرینی سخت و منظم، رژیم غذایی سخت و منظم، خواب خوب و منظم و روابط خانوادگی مهربانانه و منظم در تیم رئال‌مادرید بازی می‌کند و بازیکن تیم ملی پرتغال هم هست. او در محیطی بزرگ شده است که سختی و نظم جزوی از زندگی و کار حرفه‌ای است.

کالاهای ایرانی اما از جایی به جام‌جهانی پا می‌گذارند که قلیان کشیدن و چیزهایی مانند متادون و ترامادول جزو تفریحات کار حرفه‌ای است. جایی که به آن فوتبال خیریتی می‌گویند. کالایی است که ممکن است یک روز ده صبح از خواب بلند بشود و یک روز دو بعدازظهر. ممکن است سه روز پیش از بازی سه بار کله‌پاچه بخورد و یا به جای کم کردن وزن برای مسابقات چند کیلو هم زیاد کند.

کریستیانو رونالدو ۱۲۳ میلیون نفر فالوئر اینستاگرام دارد که آن ۱۲۳ میلیون نفر را با قیافه و مدل مو به دست نیاورده است. البته آقای رونالدو به چشم برادری بسیار پسر ارزنده‌ای است اما من خودم او را برای گل‌هایش فالو می‌کنم نه موهایش. او در بازی با یوونتوس قیچی‌برگردانی زد که حتی تماشاگران یوونتوس هم ایستادند و تشویقش کردند. حالا این ماشین آماده و وحشتناک باید مقابل ما بازی کند.

یعنی با احترام به همه کالاهای داخلی باید عرض کنم که این کالای خارجی می‌تواند آن‌قدر بالا بپرد و قیچی بزند که حتی بازیکنان یوونتوس هم به گردش نرسند. یعنی می‌خواهم بگویم ما باید از حضور در جام‌جهانی لذت ببریم و پرایدوار خیال خام نکنیم.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: