کد خبر: ۷۶۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۸۲
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من بعد از بازی با العین فقط خواستم به اتفاقات آن مسابقه رسیدگی کنند یعنی این جمله را هم نباید می‌گفتم؟
واکنش زمانی به جریمه سنگین AFC / یعنی این جمله را هم نباید می‌گفتم؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:من بعد از بازی با العین فقط خواستم به اتفاقات آن مسابقه رسیدگی کنند یعنی این جمله را هم نباید می‌گفتم؟


حسن زمانی در خصوص اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ 5 هزار دلار وی را جریمه کرده است، گفت: من چیزی در این زمینه به صورت رسمی نشنیده‌ام و فقط از طریق اخبار این موضوع به گوشم رسیده است. منتظرم نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه بیاید تا ببینیم آیا می‌توانیم اعتراض کنیم یا خیر.


وی افزود:‌ من حرف خاصی نزدم و فقط گفتم به وضعیت داوری بازی با العین رسیدگی کنند. آیا این را هم نباید می‌گفتم؟
وی افزود:‌ تاکید من این بود که فیلم بازی را ببینند و خودشان قضاوت کنند. حال اینکه چرا جریمه شدم را خبر ندارم.


عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص تمدید قرارداد شفر و وضعیت وی گفت: مذاکرات از طریق آقای افتخاری صورت گرفته و در حال پیگیری است. فکر می‌کنم شفر در استقلال بماند.


وی در خصوص اینکه افتخاری شب گذشته مدعی شد اگر درخواست شفر بالا باشد روی گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم، گفت: بعید می‌دانم شفر به دنبال مسائل مالی و اینگونه صحبت‌ها باشد.او به استقلال و مردم علاقه دارد و آقای افتخاری از روند مذاکرات راضی بود. باید صبر کنید تا ببینیم شرایط روزهای آینده چه می‌شود. من فکر می‌کنم طی چندروز آینده تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد.


زمانی در خصوص اینکه آیا قرار است درخواست‌های شفر در هیأت مدیره مورد بررسی قرار گیرد، گفت: هیأت مدیره به مدیرعامل باشگاه اختیار تام داده تا با شفر مذاکره کند. بعد از مذاکرات قرار است گزارشی به هیأت مدیره داده شود و جزئیات پیشنهادات و قرارداد مورد بررسی قرار بگیرد. به گزارش فارس، وی در پایان ضمن تعریف و تمجید از عملکرد استقلال گفت:‌ با برد شیرینی که به دست آوردیم هم هواداران را شاد کردیم و هم به مرحله بعد صعود کردیم. این یک موفقیت بزرگ است که حاصل زحمات تمام مجموعه باشگاه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: