کد خبر: ۷۶۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۲۰۲
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از تکنولوژی ویدئو چک استفاده خواهد کرد.
ویدئو چک به مسابقات لیگ قهرمانان وارد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدید ترین خبر خود اعلام کرد که از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸  از ویدئو چک استفاده خواهد کرد و به این تکنولوژی در مسابقات آینده اطمینان خواهد کرد.

 

علیرضا فغانی پیش از این در مورد تکنولوژی ویدئو چک گفته است: این طرح می تواند در مجموع به فوتبال کمک کند چرا که جلوی آفسایدهای اشتباه، پنالتی ها و گل های حساس را می گیرد و تیم ها متضرر نمی شوند.

 

فغانی در ادامه تاکید کرده است: سه داور در کانکس می نشینند و اگر در مواردی مثل همین اتفاق که در بازی ایران رخ داد، اتفاق بیافتد داوران در داخل کانکس با فرستنده های رادیویی به داور وسط نکات را می گویند. داور وسط اگر در موردی تردید داشته باشد خودش به کنار زمین می آید و صحنه بازی را می بیند و تصمیم نهایی را می گیرد.

 

 گفتنی است زمانی که اشتباهات واضحی مثل پنالتی یا گل، خطاها و برخوردهای شدید که کارت قرمز به همراه داشته باشد، کمک داور ویدئویی به داور وسط کمک می کند. ضمنا یک تلویزیون کنار زمین برای چک کردن برای داور در نظر گرفته می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: