کد خبر: ۷۶۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
تعداد بازدید: ۴۵۲
کیهان کلهر در پی مشکلات به‌وجود آمده در کنسرت محسن شریفیان در بوشهر، مراتب تاسف و اعتراض خود را اعلام و تاکید کرد متاسفانه این اولین بار نیست که اعمال سلایق شخصی که زاده خودسری و ملوک الطوایفی در جای‌جای این مملکت است، صورت پذیرفته و متاسفانه آخرین بار نیز نخواهد بود.
اعتراض تند کیهان کلهر به قطع برق در کنسرت محسن شریفیان
به گزارش خبرداغ ، کیهان کلهر، آهنگساز و نوازنده سرشناس کشورمان در پی قطع برق در کسنرت محسن شریفیان در بوشهر، یادداشتی را در اختیار خبرآنلاین قرار داد که در ادامه می‌آید:

«خبر تاسف باریست که می‌بایست باعث شرمساری کسانی باشد که تحمل شادی مردم صبور و متین این کشور را ندارند، بله،  قطعی غیر عادی برق و اینترنت شهر کلمه از توابع استان بوشهر در حین اجرای کنسرت محسن شریفیان و گروه لیان! او دیشب در دیار خودش به دلیل قطع برقِ تمام شهر به دستور یکی از مقامات این شهرستان  از ادامه کنسرت باز ماند و حتی حضور چند هزار نفری مردم علاقمندی که از شهرها و استان‌های مختلف ایران به‌قصد تماشای کنسرت به  این استادیوم آمده بودند نتوانست باعث لغو خواسته آن "مسئول" شود. متاسفانه این هنرمند سالهاست که  از جانب مسئولان رسانه و مقامات استان بوشهر  مورد بی‌مهری و بی احترامی قرار گرفته به‌حدی که بردن نام او در رادیو و تلویزیون شهر متبوعش ممنوع است!

با خبر شدم زنان و مردان هنردوست و علاقمند به‌دلیل قطع برق در تاریکی و بی نظمی با مشکلات فراوانی در حین جابجایی و بیرون رفتن از محوطه استادیوم مواجه شدند، جای بسی خجالت و سرافکندگی است برای کسانی که هیچگاه جوابگوی خواست‌ها و نیازهای این مردم مظلوم و عالیقدر  نبوده‌اند و از قرار قصد شنیدن اعتراضات آنان را نیز ندارند.

متاسفانه این اولین بار نیست که اعمال سلایق شخصی که زاده خودسری و ملوک الطوایفی در جای‌جای این مملکت است،  صورت پذیرفته و متاسفانه آخرین بار نیز نخواهد بود.

این‌بار جامعه هنرمندان کشور نباید در مقابل چنین فجایع اسف باری سکوت کند، از آن‌جا که موسیقی‌دانان و هنرمندان ایران تشکل مستقل صنفی ندارند که قاعدتا می‌بایست پیگیر چنین مسائلی باشد، نمایندگان استان بوشهر در مجلس و وزیر ارشاد و دیگر مسئولین شهر کلمه باید مستقیماً جوابگوی مردم و جامعه هنری کشور باشند.

امیدواریم که این‌بار مسئولین خاطی شناسایی و مورد بازخواست قرار گیرند نه اینکه طبق معمول تقصیر متوجه عوامل خارجی و مظنونین همیشگی شود...»
خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: