کد خبر: ۷۶۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
تعداد بازدید: ۳۰۰
فردا آخرین روز تعطیلات نوروزی است و مدارس کشور از روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه دایر است.
مدارس در روز‌های ۱۴ و ۱۵ فروردین تعطیل نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: قرار بود آخرین روز تحصیل دانش آموزان در سال 96، روز 28 اسفند ماه باشد اما برخی دانش آموزان و برخی مدارس چندین روز زودتر از این زمان تعطیل کردند و زودهنگام به استقبال تعطیلات نوروزی رفتند.

از این سو، آخرین روز تعطیلات نوروزی، 13 فروردین ماه است و مدارس از روز 14 فروردین ماه دایر هستند اما در طی چند روز گذشته در فضای مجازی، شایعاتی مبنی بر تعطیلی مدارس در روزهای 14 و 15 فروردین ماه منتشر شده است.

آموزش‌ و پرورش تعطیلی مدارس در روزهای 14 و 15 فروردین ماه را تکذیب می کند و امیدوار است تا دانش آموزان در این روزها در مدارس حضور یابند.

علیرضا راهپیما رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تکذیب تعطیلی مدارس در روزهای 14 و 15 فروردین از فعال بودن مدارس شهر تهران، آموزشکده‌ها و ادارات آموزش و پرورش در این روزها خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: