کد خبر: ۷۶۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۳۵۰
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در یازدهمین روز فروردین ماه اعلام کرد و از مسدود بودن شش محور مواصلاتی در کشور خبر داد.
اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ ۶ محور مواصلاتی مسدود شد
به گزارش خبرداغ،سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور افزود: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی تا این لحظه شاهد بارش پراکنده باران در اکثر محورهای استان‌های گیلان و مازندران  همچنین محور آشخانه - بجنورد در استان خراسان شمالی هستیم. همچنین در اکثر محورهای استان اردبیل، محور کرج - چالوس در محدوده هزارچم و محور فیروزکوه در محدوده گدوک مه‌گرفتگی گزارش شده است.

وی در ادامه گفت: در مسیر شمال به جنوب محور هراز از پارک جنگلی آمل تا نارنجستان- ترافیک سنگین و در محدوده‌های تونل تکاور، لاسم و منظریه هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم است. در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره ۷ نیز ترافیک سنگین و طول محور پرحجم گزارش شده است. در طول هر دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم. استان گیلان در هر دو مسیر رفت و برگشت محورهای لوشان، منجیل و رودبار، طول هر دو مسیر رفت و برگشت آزادراه‌های تهران - کرج و کرج - قزوین و استان خراسان رضوی، آزاد راه ملک‌آباد به مشهد و قوچان - مشهد و تربت حیدریه - مشهد نیز دارای ترافیک پرحجم هستند. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رحمانی از مسدود بودن شش محور خبر داد و اظهارکرد: محور اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز و محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان مسدود هستند همچنین در استان ایلام، محور دره‌شهر – پل‌دختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین آن جاده قدیم چشمه شیرین است. استان خوزستان محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل و محور پونل به خلخال در استان‌ گیلان به علت ریزش کوه مسدود شده‌اند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: