کد خبر: ۷۶۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۵۱
جانشین پلیس راهور گیلان با اشاره به وجود ترافیک دو کیلومتری در ورودی و خروجی شهر رودبار ، گفت: در سایر محورهای استان نیز بار ترافیکی پرحجم و تردد روان اما با کُندی انجام می شود.
ترافیک ۲ کیلومتری در شهر رودبار

جانشین پلیس راهور گیلان با اشاره به وجود ترافیک دو کیلومتری در ورودی و خروجی شهر رودبار ، گفت: در سایر محورهای استان نیز بار ترافیکی پرحجم و تردد روان اما با کُندی انجام می شود.

به گزارش خبرداغ ؛ سرهنگ امیر طالبی با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به استان گیلان، اظهار کرد: از شامگاه گذشته(دوشنبه) شهر رودبار با تراکم وسایل نقلیه و کندی عبور و مرور روبه رو است.

وی با تأکید بر ضرورت صبر و حوصله بیشتر با توجه به این شرایط از سوی مسافران برای ورود به گیلان و خروج از این استان، افزود: مسافران و گردشگرانی که قصد خروج از استان گیلان و رفتن به شهرهای خود را دارند باید زمان خروج از استان را مدیریت کنند.

جانشین پلیس راهور گیلان با اشاره به تردد روان در حوزه آزادراهی بعداز عبور از شهر رودبار، گفت: البته شرایط ترافیکی بعداز پلیس راه رشت- قزوین در محدوده درون شهری، شهرهای سنگر و کوچهصفهان کُند است.

وی به تلاش نیروهای راهنمایی و رانندگی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: شهرهای لاهیجان، لنگرود، انزلی براساس تجربیات روزهای گذشته ازساعات آینده با کندی عبور و مرور و افزایش تردد خودروها همراه می شود.

طالبی در ادامه با بیان اینکه خروجی های استان دارای بار ترافیکی متراکم از سمت چابکسر و همچنین آستارا همراه است، تصریح کرد: نیروهای مستقر در این محورها در تلاش هستند اما در حوزه درون شهری استان در شهرهای چابکسر و آستارا حجم کمتری از سفرها را برای خروج داریم.

وی با اشاره به وجود تراکم در خروجی های استان به ویژه در جنوب گیلان به طول دو کیلومتر ، تأکید کرد: در شهرهای چابکسر و آستارا تراکم ترافیکی وجود دارد اما قابل کنترل است.

به گفته این وی این وضعیت ترافیکی تا یکی دوساعت آینده نیز ادامه دارد اما نیروهای مستقر در این محور در تلاش هستند که این وضعیت را به حالت عادی بازگردانند.

منبع:مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: