کد خبر: ۷۶۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۹
رئیس ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر در بازدید از مسیرهای گردشگری خوزستان بر لزوم ایجاد اکوکمپ‌های گردشگری در مسیرهای جاده‌ای خوزستان تاکید کرد.
تاکید بر لزوم احداث اکوکمپ‌های گردشگری در خوزستان

به‌گزارش خبرداغ به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، محمد محب خدایی معاون گردشکری که در دور دوم بازدیدهای سرزده از تاسیسات گردشگری در خوزستان به‌سر می‌برد از علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان خواست شرایط حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌های گردشگری خوزستان را در دستور کار قرار بدهد.

محب‌خدایی همچنین در بازدید از محوطه ثبت جهانی شده چغازنبیل با انتقاد از برخی کاستی‌ها در خدمت رسانی بیشتر به گردشگران و مسافران نوروزی خواستار آن شد که مسئولان گردشگری استان خوزستان تمهیداتی برای ماندگاری بیشتر گردشگران در چغازنبیل بیاندیشند.

به گفته رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر، گردشگران مسیر طولانی برای رسیدن به چغازنبیل و بازدید از این جاذبه ثبت جهانی شده کشور طی می‌کنند که می‌توان با ایجاد اکوکمپ در مسیرهای نزدیک به این محوطه جهانی کشور و تعریف برخی رویدادهای گردشگری برای این محوطه میزان ماندگاری گردشگران در چغازنبیل را بیشتر و به ایجاد اشتغال برای جامعه محلی این منطقه یاری رساند.

علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خوزستان نیز از آمادگی سرمایه گذاران برای ورود به زیرساخت‌های گردشگری این مجموعه خبر داد.

او گفت: «میراث‌فرهنگی آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: