کد خبر: ۷۶۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۸۱
رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزات آموزش و پرورش گفت: ثبت نام از داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی پیمانی سال 97 از نیمه اول فروردین سال 1397 از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org شروع می شود.
شرایط و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  جماران،  اسفندیار چهاربند در خصوص جذب و استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی این سازمان از طریق آزمون در سال 1397 اظهار داشت: در آزمون استخدامی سال 1397 بر اساس نیاز مناطق آموزشی برای حدود 70 خوشه شغلی مربوط به مشاغل آموزشی، تعداد 17 هزار و 368 نفر ، با رعایت ماده 44 قانون مدیریت خدمت کشور و در نظر گرفتن سهمیه های قانونی، بعد از طی مراحل آزمون به شرط گذراندن پودمان اول دوره مهارت آموزی، از تاریخ اول مهر ماه 97 جذب آموزش و پرورش خواهند شد. 
وی افزود: پذیرفته شدگان نهایی مکلفند که بقیه دوره شایستگی معلمی را همزمان با اشتغال در مدارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی بگذرانند.
چهاربند ادامه داد: آزمون استخدامی در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1397 برگزار و نتایج اولیه آزمون نیز، حداکثر تا اواخر خرداد 1397 از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
وی یادآور شد: پذیرفته شدگان نهایی پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت های عمومی از میان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، انتخاب و به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به منظور گذراندن دوره مهارت آموزی معرفی می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
خوب
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: